haha zit ook in een clan nooit geweten dat mensen mij nog wouden hebben maarja er bestaat hoop voor mij hehe. weet alleen even de naam niet europian strike force geloof ik
FryingClanTheMan Members: -Gurbe -Ruwe Pit -Vernon69 -Dixie666 -Singlecoil -Lukethomas -Hoolie -Grambyte -En nog een paar invites aan vage dapen die Halo2 nog niet gekocht hebben . Lid worden? Join een game met ons en braak een hele hoop onzin en kogels uit!
Ons forum is de thuisbasis van twee clans. Mocht een andere clan wat willen clanwarren, kan je dat via dat forum doen of via www.bungie.net Wooden Klomp Clan Vega 4667 Madman Ray Spineglass CPsycho ed 42 Miss Starfish blund bvm caudronix gombro GraveDigger NL Lowerside MCR Powersoft X ray cat NL Wulfmaster Makaveli2100 VOOG burk1971 XboxTalk Zeno NL Cliffa Darknis fusion ghost LoRD ReNCo LaVey Wardwarf NL Slurpgeit Beefjerkey clown barry nl GONE EVIL Thunder Wyvern Timos NL rigest Op Bungie.net staat de Wooden Klomp Clan als WKC geregistreerd. Beiden zijn geen serieuze clan, gewoon een groep mensen wat gezellig wil gamen.
Gisteren even onze mooie record verprutst 54 played, 34 wins vanaf level 11 wordt het toch best pittig
Ik ben de overlord van 'Virtua Force', een clan voor ieder van segaforum of ieder die een beetje Sega minded is. We zijn net begonnen, rank 4 nogtoe.
32nd Clan (voorlopig nog niet online maar wel over lan) Members: Preddy Xionide Shun Arcane Demonia NightShade WaveRace HellRaiser Brainbox sifu98
kun je als je major clanmatch doet ook andere maps spelen dan headlong en waterworks?? Niet dat die maps niet cool zijn, integendeel, maar andere maps zou ook cool zijn.
er staan playlists op de bungie site, daar kan je per matchmaking zien welke mapen er die ronde inzitten
je moet een .net account hebben, kan je aanmaken op www.passport.net en je kun je gamertag weer doorlinken aan je .net account op www.xbox.com dan kun je daarna op de login knop klikken bovenin
ik wil ook graag in een clan duss als jullie er een zoeke ik ben er ik ben 14 jaar duss *) me msn is gangsta_boy2@msn.com email me maar
Hey Xbw People, Ik zoek een clan Graag beetje professioneel, maar ook voor fun natuurlijk. Geen n00bs natuurlijk . Ik zit nu in de Grassprietjes clan, maar die ben ik beu want ze houden nooit wars en dat hoort er natuurlijk wel bij een clan! Oh en ik ben 16 jaar! Als je mij graag in je clan wilt, stuur ff een pm en dan doen we een try-out! Greetz als je mn stats op bungie wilt bekijken, mijn gamertag is Moondrake NL
Je wordt toch naast die random map ook in bij een random clan gegooid? Je kan dus geen andere clan uitdagen?
Ik heb met wat klasgenoten en vrienden nu een nieuwe clan: Destruct Inc (heb de naam niet zelf verzonnen dus het is niet echt een leuke naam ) We zijn op Minor Clan Match op rank 10 en Major op 5. Minor gaat beter omdat bij de grotere teams de samenwerking niet meer goed verloopt. Trainen wilt ook niet...