Ja, je hebt altijd een CC nodig om op Live te kunnen, ook met een trial, want als je Premium Content koopt, hebben ze toch een CC nummer nodig om het vanaf te kunnen schrijven. On-topic, vanwege de vele aankopen de laatste tijd vier trial kaarten aan deze kant, dus de eerste vier die een PM sturen krijgen een code teruggestuurd
Ik heb nog een live trial kaartje liggen voor de liefhebber. Stuur me een PM als je interesse hebt, de eerste krijgt 'm.
De vier trials die ik bied zijn allemaal 'nieuw' en dus geldig tot 31/03/05, genoeg tijd dus om een kabeltje, starterskit en andere benodigdheden te halen.
Ik wil graag weten of mn 1mbit verbinding snel genoeg is voor xbox live, dus als iemand een trial card over heeft, graag.
Maar als ik dus gewoon om de 2 maanden een 2-month trial gebruik en zelf een headset koop, kan ik gewoon op Xbox Live? Houd ik dan ook dezelfde Gametag?
zie de centrale thread van wanadoo Wat zijn de problemen ... Hoe heb je je xbox aangesloten en wat is de foutmelding greetz Fardo
nee volgens mij niet, anders kun je elke keer gratis op xbox live! volgens mij kun je alleen in het begin de 2 month trial gebruiken, daarna moet je betalen. je kunt dan niet nog een 2 month trial gebruiken.