Dvd - brander

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door biem, 15 nov 2004.

  1. biem

    biem Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Ik ben op zoek naar een dvd-brander, iemand al goede ervaringen met een double layer brander , en zo ja , welke ?

    Bij voorbaat hartelijk dank
     
  2. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    NEC ND-6500 daar heb ik wel goede ervaringen mee.......
     
  3. neo55

    neo55 XBW Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    www.Tweakers.net Zoek daar maar naar Branders.
    Beste Branders komen daar + prijs....:)
     
  4. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    je hebt double side en dual layer dvd's
    double layer bestaat niet...

    komend half jaar heb je nog weinig aan dual layer branders.... aangezien de prijzen van dual layer media nog veelste hoog zijn..... minimaal 10 euro voor een schijfje... terwijl een single layer dvd-r tussen een halve euro en 1 euro ligt....

    maw. ik denk niet dat hier veel mensen zijn die regelmatig dual layer dvd-r branden.... dus niet echt uit ervaring kunnen spreken.....

    Mijn ervaring met dvd branders is dat je het best kunt gaan voor een pioneer of nec.... die zijn het meest compatible met standalone hardware... ik heb een lite-on gehad, de dvd-r's die daar uit kwamen rollen, waren in (te) veel standalone apparten niet af te spelen
     
  5. biem

    biem Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de pioneer 108, schijnt dat die de meeste soorten dvd's pakt, merci voor de moeite
     
  6. Game-Freak

    Game-Freak G3N1US

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    De mooiste DVD brander met de mooiste prijs is op dit moment de NEC 3500, deze doet uiteraard ± en Dual Layer.
    De NEC komt bij vrijwel de meeste tests als beste uit de test omdat de 3500 de meeste media kan branden in vergelijking met andere branders in zijn prijsklasse.

    [​IMG]
     
  7. berend25

    berend25 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    koop gewoon een sony die zijn wel goed
     

Deel Deze Pagina