Kan iemand me helpen... Ik zoek een Xbox magazine....ALLEEN voor de Xbox en niet met Playstation en Pc etc.... Maar dan wel een waar je van die demo cd`s bij krijgt...??? H..e..l..p me...before i go nuts...Ik heb al bij een aantal tijdschriftenshops gekeken maar kan niks vinden
Ik zag net bij the home page..dat er links onder in een magazine te bestellen is.... Is dat die Officiele Xbox magazine..????
Er is schaarste als je behoeften groter worden dan je beschikbare middelen..iets anders betekent het dus het gaat over je middelen thuis! Maar ik heb ene kleine bruna daar liggen ze allebei oxm en xbm
http://www.officialxboxmagazine.co.uk/ De nieuwste is net uit en heeft o.a. een demo van Crazy Taxi 3 (errug leuk) en Battle Engine Aguila (so so). Daarnaast nog een artikelen over o.a. Transworld Snowboarding en Team SAS.
bij mij ook een kleine bruna, daar ligt alleen het engelse XBM en het NL xbox blad, maar niet het official
hier verkopen ze in belgie ded uk xbox mag met demo's 3franse xbox mags met demo's xbox nl daar en nog een paar
Voor deze keer zijn we in Belgie geen sukkelaars.In het Gentse is de OXM met CD overal verkrijgbaar.Heb hem zeker al in 3 winkels zien liggen.Ik koop het in de 'Rooigem' en onlangs zijn de aantal exemplaren opgedreven.
Mense........noem eens duidelijke plaatsen......... Heeft iemand hem ook in Schagen of Alkmaar gezien????????