Buffy en Conflict Desert Storm uit

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kremers, 12 sep 2002.

  1. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand deze titels al in de winkels gespot?

    Bij play.com zijn ze nl. te krijgen, en gezien dat een UK bedrijf is zouden ze hier ook uit moeten zijn :)
     
  2. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    misleidende titel!!:+

    uhm zijn volgens mij meer threads over..maar volgens mij zijn ze nog niet uit
     
  3. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Why?

    Ze zijn toch uit?

    Bij play.com staat in stock :D


    Alleen zullen ze in nl denk ik vanaf morgen te koop zijn, maar ik dacht, vraag et ff, denk dat ik 1 van deze titels ga kopen :)
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, morgen pas. Had gister nog gevraagd want ik gaat buffy kopen. Maar als het zo is dan ga ik hem NU kopen. Maar neem aan van niet
     
  5. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, wil je dan hier ff je eerste impressies verwoorden :D


    Weet ik of ik hem ook moet kopen, ziet er wel leuk uit maar kan me der niet zoveel bij voorstellen van hoe het nou precies speelt enzo :)
     
  6. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    buffy is gewoon stoer, ik heb hem nu 2 dagen, ben een uur of 4 aan het spelen en denk ik net iets voor de helft van het spel.

    de moeilijkheidsgraad is niet echt hoog vind ik (ik ben begonnen op normal, en ga eigenlijk alleen soms dood omdat ik in een gat flikker die niet te zien is in een pikdonkere kamer)

    het vechten is erg leuk, en gaat lekker vloeiend, meer beat em up stijltje dan the standaard tombraider, enclave idee.

    het heeft natuurlijk een authentiek buffy sfeertje, en is gewoon erg leuk. het enige wat ik wel gewaardeerd had is als ze de anti aliasing aangezet hadden, want als zien de models er heel goed uit, die kartelrandjes leiden toch wel af
     
  7. Neejoh

    Neejoh Buffy-addict :P

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat jij nog de NTSC versie hebt? Ik heb namelijk gebeld, en de Dixons krijgt morgen met een speciale courier Buffy in de winkel (FRS, Bart Smit, Intertoys - allemaal geen idee wanneer hij komt ]:- Prutsers).

    Ik ben echt errug benieuwd hoe het is! En ik begrijp dat je hem het beste gelijk op Hard kan zetten voor het meeste spelplezier?
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup, heb het ook al tijdje gespeeld, errug leuk spelleke (*wacht op recensiecopy)
     
  9. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, ik heb de pal versie uit australie.

    en ja, ik zou hem op hard zetten, en in het menu van het spel de brightness een stukje opkrikken, zodat je echt alles goed kunt zien, want al vind ik het een heel stoer spel, niets is frustrerender dan een leven 5 keer opnieuw moetne spelen omdat je in een gat viel dat je niet kon zien omdat het te donker is.
     
  10. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouhou, bij mij op het dorp hebben ze hem nog niet bij de Bart Smit, Intertoys, Dixons en de Free Record Shop:'-( Dat word morgen in het tussenuurtje 10.05 - 10.55 maar ff naar het dorp:)
    Maar is tie dan al in de winkels in NL te koop? Bij ons nl niet.

    GVD. Vandaag in tussenuur gekeken, hebben ze hem nog steeds niet. Turok komt te vroeg en Buffy komt te laat=( Dat word vanavond dan maar ff naar zuidplein gaan
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2002

Deel Deze Pagina