Sitecom xDSL/Cable Router 4S

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door thomaskubin, 16 nov 2004.

1. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ervaring met deze router? gebruik je 'm ook i.c.m. met een xbox? deel je ervaringen even met me want ik heb totaal geen ervaring met routers.

ohw en voordat mensen komen lullen dat er al een grote thread is voor routers, alle grote threads hier zijn hoogst gebruikersonvriendelijk, omdat als je dr iets in zoekt je meestal 30 pagina's moet doorspitten waarvan het grootste deel onzinnige en doelloze opmerkingen bevat.

Dus gaarne en uitsluitend reacties van mensen die ook echt ervaring hebben met deze router (gelieve xbox-pc combinatie)

2. Ik heb deze besteld, kan hem morgen ophalen bij het postkantoor.
    Laat wel even weten als hij goed werkt.
    Ik gebruikte hiervoor ook een router van Sitecom en die werkte prima, ik ga er dus vanuit dat dat bij deze ook zo is.

3. Snackhaas

Snackhaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja werkt perfect

4. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heb ik ook dezelfde. In ieder geval van Sitecom. Ik gebruik hem met meerdere pc's , xbox en playstation 2 en ik heb met de router geen problemen. Toen ik hem kocht was ie iets van 75 euro, nu is ie geloof ik nog iets goedkoper. Dus je mijn mening is dat je niet per se een dure router hoeft te kopen om je internet te verdelen.

5. Ik heb hem nu besteld bij Dixons voor 40,-
    Zeker niet duur dus.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit had toch ook in de router thread gekunt :confused:

7. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik weet niet hoe dat met anderen is, maar ik ga echt niet 30 pagina's doorzoeken om te kijken waar een keertje "sitecom" genoemd wordt. Verder denk ik dat er sneller gereageerd wordt als: ten eerste de titel van de thread op de voorpagina van xboxworld.nl staat en ten tweede als mijn vraag niet na 30 pagina's (grotendeels) gebrabbel en gezwets gesteld wordt, want ik kan me voorstellen dat mensen die een grote thread lezen over iets en na 3 pagina's tot de conclusie komen dat het (discussie)onderwerp 180 graden gedraaid is niet (tot) de laatste pagina gaan lezen waar mijn vraag dan misschien zou kunnen staan.
    Ik heb wat met die 30 pagina's he? :)

Maar dit is toch allemaal heel erg serieus bedoeld, want ik stoor me dr ook al een tijd aan dat kleine threadjes klakkeloos gesloten worden omdat er een enorm grote thread over is, waar je dus niks makkelijk kunt vinden tenzij je een middagje vrij hebt. Verder stoor ik me ook aan het feit dat de zoek-optie je vaak naar hele grote thread verwijst waar je zelf maar verder moet uitzoeken op welke van de vele pagina's datgene wordt vermeldt waarnaar jij op zoek bent wat als gevolg heeft dat mensen toch sneller een nieuwe thread maken in de hoop zo maar antwoord te krijgen.

Zo dat ben ik ook weer even kwijt, en ik hoop dat er ook naar geluisterd wordt.

8. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    heb em vandaag nog gehaalt werkt perfect snel geinstaleert voor 30 euro by para digit

9. SHEER

SHEER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he mensen ik kan niet op live ik heb dns probleem kan iemand mij helpen dank je

10. Welek router heb je dan?

11. Dubbelpost.
    Haha |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2004
  12. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Bel de sitecom hulplijn. Heb ik goeie ervaringen mee.

13. Heb hem net ook even aangesloten.
    Had alleen even de kabels aangesloten en tot m'n verbazing werkte die gelijk.
    Perfect dingetje!!

14. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    jah he had in begin wel wat problemen verwacht maar ging in 1 keer _O_

Deel Deze Pagina