internetverbinding werd verbrokn,moet nu weer opnieuw zoeken ja ja deze vond ik toevallig JA IS VAN DOA2 maar vond hem zo mooi
ik....vind.............niet ben...................zzz............moe...........zzzzzzzzzz..........tru......ste
Wat ljkt doax je een super slechte game? Waaaaaaaat!!!! Waarom, wat wil je nog meer? Volleyballende dames zwoegend door het zand
'T wel errgg mooi gedaan...maaruhh.. zeg nou eerlijk ±65 euro is wel erg veel geld voor een paar Polygone-tities die een beetje bounce!!
ik vind het alleen zo stom dat XBOX HQS door het logo heen staat en dat Hitomi een reliëf teken in haar been heeft
Kan 't niet zo zijn dat dit gewoon een promotie stunt was en dat teamninja heeft gedacht kijke of we ermee weg kunnen komen om tegelijketijd wat geld $$$ uit teslaan?! Een beetje ballen, had erna mijn mening dan een soort van modder-worstel achtige game van gemaakt. Draade 't toch nog om de Doa-babe's en bleef 't een beetje doa3 waardig. (ik kraak 't spel niet...maar zie die gameplay toch niet echt voor urenlang gameplay) :{ Ok, ok 't ziet er wel GOED uit, maar toch...
Voor de luie mensen onder ons: Hitomi vinnik de 'mooiste' qua gezicht en vormen *Neejoh is blij met deze pic op de box*