Halo 2 Tournooi

Discussie in 'Algemeen' gestart door razorwalled, 17 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. razorwalled

razorwalled Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo mensen ik ga waarschinljink en halo 2 tournooi in Amstelveen houden maar dan offline _O_ maar ik moet weten als er nog intresser zou zjin en als mensen zou komen hou zou op en weekend zjin en mjinstens 1 uur duren. Als je me wil helpen e-mail me op michaelclare2000@yahoo.co.uk en zeg hoe. Het zou 2v2 zjin en slayer modus zjin zeg gewoon als je kon komen zou je gaan???? Maar ik zeg effe als je geen halo 2 !GOD! O-) _O_ bent geeft niet hoor gewoon luek meedoen. De prjizen zouden op zicht en xbox spel *) zjin of meischein en flink boel geld nou 60 tot 80 euro!! niet echt groot!!! |:- Maar goed mail me of zeg je meining onder aan.!!! _0/P.S admins contact me als je mieschein wil sponserren maar ik weet nog niet als het doorgaat.

2. FabianNL

FabianNL Guest

LOL, is dat serieus bedoelt? :)

verder leuk idee, zal alleen lastig worden voor mij

3. anon

anon Guest

Ja man, klinkt goed, alleen is Toernooi met een E:p:D

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Vertaal je bericht alsjeblieft eerst naar het nederlands voordat je iets post...

Veel succes verder met je halo2 lan

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Pff, lees je post is na en haal die spelfouten eruit. Leuk idee hoor, maar het komt zo erg slordig en ongeorganiseerd over.

6. razorwalled

Leuk Bevonden:
    0
    yo kom van england dus de speling is slecht srry gasten maar ok wht is EP

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wel leuk. (maar is het nu zeker?? want jij zegt waarschijnlijk!)

TIP: Zet alles ff netjes neer en haal de spelfouten eruit ;)

Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  8. razorwalled

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik moet nog wachten daar zjin niet echt veel post die zeggen ik kan meischein gaan en wil gaan maar ik werk erop ik bedoel als 25 komen noue klein 20 euro zaal en als er 100 komen dan en groot zaal uithuren

9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik kan je post best goed lezen.. schrijf em anders gewoon helemaal in het engels, daar zullen de meesten geen problomen mee hebben... vooral Halo 2 spelers.

oi oi saveloi....

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Op zo'n ongeorganiseerde manier verleent xbw totaal geen medewerking. Sterker nog, ik vind het niet eens waard om hier een thread over te laten staan. Zorg eerst maar eens voor een georganiseerd plan, zorg ervoor dat je dat netjes verwoordt en post dat vervolgens in het daarvoor bestemde Halo 2 Subforum.

Deze gaat gauw dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina