Dat gaat om de talen. Jij bent echt een dom eigenwijs ventje (sorry dat ik het zeg) . 18 oktober, Xbox gamer maakt een topic aan : " Waar is UC nou?? "
Wouter... Jij eigewijze drol! Als tothegame dat zegt, dan zegt tothegame dat... en als het klopt istie vervroegd, is toch niet onmogelijk Gare administratoren hier hoor
Naar de Shop? Om je hersenen weer voldoende cannabis toe te dienen zodat je weer van die rare uispraken kan doen hier? Maar waarom op de 18de? Je kunt toch iedere dag naar de shop. /ToxicT
*zucht* De datum is juist teruggeschoven, dat blijkt ook uit het releaselistje dat ik heb ontvangen (je ziet dat de datum rood is, betekend dat die is aangepast). Die datum van UC op tothegame staat al maaaanden terwijl mijn lijstje 2 weken oud is. Moet ik nog meer zeggen? Probeer ik beetje community te kweken hier, krijg je dit soort topics na anderhalf jaar
Hey woutertje, zeg dat dan, je kan het ook zelf rood aangegeven hebben voor de duidelijkheid :| Sjees Maarre, kga dan maar een half maandje langer w88
Misschien moet je 's opschieten met die "release dates" functie i.p.v. die vage excel sheets voor jezelf te houden. En het is "lijertje", jij rare Noortukker..
HHaahaha LOL. Xbox gamer lokt het uit met Wouter de moderator die alles weet. IK vind niet dat hij alles weet maar ja dat vind ik. Maar TOTHEGAME is wel een betrouwbare bron en over die site waar Wouter het over hadheb ik nog nooit van gehoord? (Dat zegt nog niet veel!) Maar ik hoop dat UC op de vroegste DATUm uitkomt dat zou relaz zijn cause I LOVE UC!
En die boxart is wel oud. Heb hem hier weleens eerder gezien maar volgens mij was die net iets anders. Maar ik vind deze wel gaver met die vet leipe gun en dat vuur en zo!!! Whhahahaa !!!
Ga nou niet zeggen dat wouter niet gelijk heeft want die weet er toch meer van als jullie geloof mij nu maar ik sluit me bij wouter aan.
tothegame is niet zo betrouwbaar als je denkt. UC zal hier echt niet in october verschijnen aangezien zelfs in het intertoys boekje staat: Verwacht half november
Ik weet niet alles. Ik weet wel veel qua releasedates. Ik heb geen site genoemd, ik refereerde naar het releaselijstje dat Infogrames uitdeelt aan de pers, wij dus.
Als je dat lijstje binnenkrijgt, dan kun je dat toch op deze site zetten? Of heb je dat ook al een keer gedaan in het nieuws? Dan bied ik mijn excuses aan....
Elke releasedate verandering ga ik niet melden. Die 31 oktober van UC stond al maanden en was meer een indicatie dan een serieuze datum en daarom heeft een eh 'vertraging' of verschuiving naar 20 november geen nieuwswaarde.
in het intertoys boekje staat ook turok:evolution verw8 eind september... maar ik heb hem toch echt al thuis liggen