Aldi Xbox stuur!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door niekJ, 14 nov 2004.

1. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf 17 november bij de aldi een xbox stuur met pedalen, schakelpook en handrem voor 33 euro ofzo

Link

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb zo'n soort dezelfde gehad voor mijn psx... afrader :) Je kan hem nergens fatsoenlijk neerzetten.

3. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een pc stuur en geen xbox stuur

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Jawel. Staat helemaal onderaan :)

PC racestuur
    met gas- en rempedalen

• USB aansluiting
    • zeer realistisch door vibratie bij sturen
    en ongeval
    • schakelpook en handrem
    • 4 functietoetsen
    • Plug & Play
    • stuurhoek tot 90 graden in elke richting
    • wrijvingsarme besturing
    • bevestiging d.m.v. klemmen
    en zuignappen
    • geschikt voor Windows 98SE/ME/2000/XP
    en voor PC's vanaf Pentium II
    ook geschikt voor PS1 en PS2,
    Gamecube en Xbox

5. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    misschien maar eens proberen

Op die manier racen geeft weer een hele andere ervaring. Dan alleen hopen dat het een leuke is :)

Alleen kan je je headset voor Live er niet op aansluiten :'-(

6. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    best goedkoop, voor die prijs laat ik hem niet staan......

7. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Als niemand hem maar voor mn ogen meeneemt in aldi zundert :)

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wees niet bang, in dat gehucht komt nooit iemand :p

9. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Topdingetje hoor gewoon halen! Geertbargeman, je kan hem toch gewoon vast tapen of zo als je hem echt niet anders vastkrijgt.. dat is toch ook niet zo'n probleem:)

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet of dit zo'n aanrader is. Als het voor PC/PS2/PS1/GC en Xbox is, dan zijn de toesten op het stuur dus niet afgesteld op die van de Xbox alleen. Ik vind het handig op het stuur dat ik heb, dat er ook de knoppen opzitten die normaal op de controller zouden zitten, zo kun je dus makkelijk door de menu's gaan. Ik denk dus dat dat bij dit stuur niet het geval is.
    Voor een stuur voor je console kun je het beste denk ik naar een gameshop gaan waar ze degelijke appartuur verkopen, en je makkelijk kunt vergelijken en uitproberen.

Vast-tapen? Denk niet dat dat zo handig is. Makkelijker vind ik als je hem gewoon op je schoot kan vastmaken. Beter iets meer uitgeven aan een stuur dat makkelijk te bevestigen is, dan zoiets te moeten vast-tapen of plakken.

Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nou ik heb er een boel frustraties van gehad. Ik geef alleen de tip om hem niet te kopen!! Doe ermee wat je wil, koop hem gerust, hij kost niet veel :)

12. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probleem is dat de meeste sturen niet universeel zijn. En om dan voor mijn pc, xbox en ps2 een aparte stuur te kopen vinden veels te duur( wat het ook is).

13. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    mm 17 november een dag voor nfsu2, toeval?:p als iemand hem heeft wil ik graag zijn reacties horen wat het ziet er wel interessant uit ma aldi... mijn computer is van de aldi en daar ben ik alles behalve blij mee

14. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het er behoorlijk primitief uitzien...
    Zelf heb ik ook ooit een stuur van mad catz gekocht en ik gebruik het bijna nooit...

15. arrepar

arrepar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry effe off topic maar heb geen zin om nieuwe threat te openen maar wat moet ik downloaden om de site weer goed in beeld te krijgen elk plaatje doet het niet en staat zo'n wit vierkantje met rood kruisje , ook staat zo'n kruisje op alles wat je kan aanklikken zoals alles forum threat's echt heel irritant heeft iemand raad???

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je kan beter een Madcatz stuur dan kopen.. (check www.nedgame.nl > xbox > hardware) die kost ook ogneveer zoveel maar is 5 x beter denk ik zo.

hij ziet er een beetje goedkoop en gammel uit.

17. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf die F1 williams van joytech. Kost nu 50 piek geloof ik en is prima stuurtje. Speciaal voor xbox, goede en makkelijke instelmogelijkheden. Enige nadeel is dat de pedalen niet zo stevig zijn. Maar dat is niet zo'n ramp.
    Hij is gemaakt in samenwerking met het williams racing team.
    Dat stuurtje is dus iig een aanrader!

18. i'm killer

i'm killer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stuurtje wel opgehaald en ff snel geprobeerd. had maar 30 min. Maar zover ik heb kunnen merken werkt ie perfect. de knoppen op de controler zitten ook gewoon op het stuur en de pedalen hoef je niet perse aan te sluiten: de zelfde functie zit ook gewoon op de knoppen..

19. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    misschien i s het wel realistischer maar ik vind racegames niet te spelen met een stuurtje de ene keer stuurt het ding veel te scherp en de andere keer niet scherp genoeg waardoor je als nog crasht....geef mij dan ook maar gewoon een ouderwetste controller....het enige waar ik hem voor opzij zou leggen is een joystick....en dan ook alleen bij een flightsim of iets dergelijks

20. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt dat niet aan jezelf dan. Mijn stuurtje stuurt echt elke bocht hetzelfde hoor, geen uitschieters ofzo. En het is juist een veel realistischer gevoel!

Deel Deze Pagina