Ik heb gelezen dat er van mortal kombat misschien een special edition in nederland op de xbox uitkomt. Wie weet hier meer over???
Jij hebt hem al? Ik wil hem ook? Zeker niet legaal? Zowel, waar heb je hem dan gehaald? Zo niet, forget this question.
Leuk voor je.....! Hij lijkt mij wel vet, daarom mijn vraag ook: heeft iemand deze game al ergens in de shop gezien???????
Ja dat bedoel ik. maar komen die specials gelijk met de gewone game uit, of moet je daar langer op wachten? Heb ook gehoord dat op de special een speelbare versie van de allereerste mortal kombat staat?
Volgens de winkeliers komt er in nederland geen special edition van mortal kombat uit. Heb gister met een paar gebeld maar ze weten van niks
Dat zou jammer zijn. Er staat vaak niet heel veel bijzonders op die extra DVD'tjes, maar het zijn toch leuke hebbedingetjes.
Ik heb hem sinds gisteren (FRS had hem al binnen gisteren). Het is de gewone editie, volgens hem kwamen er in Ned. geen speciale edities. Ik hoopte ook dat je verschillende boxen had. Ik wilde die met Raiden op de voorkant, maar dat hebben ze ook niet hier. Het spel zelf is verschrikkelijk goed en stoer. Arena fatalities zijn heerlijk. Een nieuwe MK met een old-skool gevoel. Ben je fan van MK dan mag je deze zeker niet missen. BTW Live heb ik niet kunnen testen, ik was volgens mij een van de eerste die hem had geloof ik. Hoop dat er straks wel mensen MK Deception hebben...
hey cyrax ik ga em ook kopen dus wie weet staan we wel eerdaags tegen over elkaar in de arena op leven en dood Hou mijn gamertag maar in de gaten ----->Killzone NL
Lijkt me leuk... Je kunt nu dus ook zelfmoord plegen wanneer je hebt verloren. Je moet dan dus sneller de code intoetsen dan je tegenstander doet die een fatality uit probeert te voeren. Is echt hartstikke tof, evenals de (her)invoering van stagefatalities. Ik hou je gamertag in de gaten, dan kunnen we online lekker knokken..
@Cyrax77, Is ie beter dan MORTAL KOMBAT: DEADLY ALLIANCE? En heeft iemand hem al online geprobeerd en zoja wat vind je er van?
ben ik het absoluut niet mee eens. Ze hadden na deel 3 al moeten stoppen met de serie, want Deception is bijna net zo ruk als Deadly Alliance. Poppekes zijn traag en grafisch stelt het zwaar teleur. Arena's zien er goed uit, maar de characters zijn nog steeds een beetje te cartoony. Kortom, de game haalt het lang niet bij Virtua Fighter, Dead or Alive en Soul Calibur.
Ben ik het weer absoluut niet mee eens. Na enige oefening rijg je de combo's weer aan elkaar. Zoals dat vroeger was. Tuurlijk is het geen MK2.... Kan ook niet meer, dat was een 2D game. MK Deception is een verbetering t.o.v. MK DA imo. Ik speel vaak Deception tegen een vriend die ook al jarenlang MK fan is, en die potjes gaan vlotjes hoor. Dus langzaam is het spel niet. Hij komt niet in de buurt van MK2 hoor, dat is mijn favo. Maar het is zeker een stap in de goede richting. Grafisch is de game geen DOA 3 of Soul Calibur II maar hij kan mee met de fighters die daaronder zitten imo. Het is dus zeker geen lelijke game imo. Ik heb ontzettend veel lol met de game, en dat vind ik persoonlijk iets belangrijker dan of de game grafisch top is. Het oog wil natuurlijk ook wat, en wat ik zie voldoet in mijn ogen aan wat ik van een game anno 2004 verwachten mag. Enige minpunt vind ik dat er nog steeds te weinig fatalities inzitten en dat ik graag de humiliations en dergelijke features weer terug zou willen zien. 2 fatalities en een zelfmoord actie per personage vind ik een beetje karig. Verder vermaak ik me er prima mee en merk ik dat ik ondanks de toppers die ik de laatste maand in huis heb gehaald (PES4, Half Life 2, GTA SA en Paper Mario 2) redelijk veel MK Deception in mijn Xbox gooi......
De game is stukken beter dan Deadly Alliance, meer moves, etc. Online loopt de game als een trein, ik heb geen enkel spoortje van lag kunnen ontdekken in 46 games!