Xyanide - Released??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maniak, 18 nov 2004.

  1. Maniak

    Maniak Idle.

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was op zoek naar wat info over het spel Xyanide van het Nederlandse Playlogic. Aan nieuwtjes en screenshots van dit spel is er op XBW geen gebrek, maar nu zag ik hier in de rechter balk dat het spel al gereleased is... maar ik kan er nergens iets over vinden. Geen reviews, en ook nergens te koop. Is dat 'released' nou een foutje of wordt het spel gewoon doodgezwegen?
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Zal een foutje zijn. Op tothegame.com staat hij in ieder geval nog niet als gereleased.
     
  3. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    WAt lijkt mij dat een saai spel zeg wie wil er nou een sple met zoveel klueren erin.
     
  4. Wolverine

    Wolverine Sharpner

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zeker nog niet uit en er is ook nog niet bekend wanneer wel.
    Dat is wat ik er vanaf weet.
     
  5. Maniak

    Maniak Idle.

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel er juist door al die kleuren wel aantrekkelijk uitzien. Mij lijkt het wel een aardig spel worden.:)
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is foutje, komt ergens 2005 uit.
     
  7. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren gemaild naar playlogic, deze hebben nog geen officiele release datum...helaas
    maar het wordt een top spel (vergelijk het met ninja gaiden; qua het leren en ontwikkelen van je skills)

    ik kijk er naar uit; meer dan 50 uur gameplay!
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe weet je dat nou al? :confused: Ik heb er zelf nog veel te weinig van gezien om er een ordeel over te kunnen geven, maar om het nu al te vergelijken met Ninja Gaiden...
     
  9. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    niet bagataliseren: de vergelijking maak ik met de ''skills'' van ninja gaiden (het steeds beter worden in het ''leren'' vechten,upgraden enz)
    en ik heb al genoeg info heb gezien(TV) gelezen (IGN) om,voor mijzelf, te kunnen oordelen; dus niet voor jouw!
     
  10. Dj Demonic

    Dj Demonic Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    speelden ze dit ook niet bij de tmf game awards? leek er verdomd veel op anders...
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Lijkt er idd nogal op.
     
  12. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja joh! Alle spellen moeten zwart-wit worden!!!11!one! Geen grijs, want meer dan 2 kleuren is vet stoer kut, weet je!!11!11 XboXwOrLd 0WNZZZZZ!11!!!
    11!
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!

    Dit spel kan zich nooooooooooooooiitt meten aan Ninja Gaiden, Skill???

    LAAT ME NIET LACHEN!

    dit spel draait om het gebruiken van je thumbsticks, en zo 1000 levels lang...

    hoezo saai???

    Anyway, het ziet er tof uit, en lijkt me ook wel leuk, maar op den duur saai, en dat hier skill van kan krijgen, en dat het uitdagend is?

    NEVER!

    Vergelijken met Ninja Gaiden?

    HA!! Ninja Gaiden=hét meest uitdagende spel van dit jaar en daar kan geen Xyanide verandering in brengen!
     
  14. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Als we zo gaan beginnen: ninja gaiden draait om het drukken op knoppen zodat je ninja wat combo's doet, zodat je 3000 identieke kutzombie's neer kan hakken. Hoezo saai? :{
    Gedraag je niet alwéér als zo'n doorgedraaide team ninja fanboy, man. Player maakt slechts een vergelijking tussen de oplopende moeilijkheidsgraad van Xyanide en Ninja gaiden. Voor de rest zegt hij er niks over, maar blijkbaar heb jij tegenwoordig niet eens meer een aanleiding nodig om als een halfgare debiel te flamen tegen alles wat enigzins kritiek uit op Team ninja.
    Hoe weet jij dit in godsnaam allemaal? Van die 1 level demo op de gamexpo? Hoe weet jij of het uitdagend is? Wie weet heeft het een extreem moeilijke mode als Gradius, Ikaruga of Viewtiful Joe. Dan is het zeker uitdagend, gebruik van thumbsticks of niet.

    Verdiep je voortaan eens in het genre waar je over mekkert, voordat je weer zo'n achterlijke reply post.
     
  15. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand om jouw mening gevraagd? Nee

    Wat voegt deze post toe aan de topic? Niks

    tsss loser...
     
  16. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben toch wel erg benieuwd naar deze game , ik hebt het op de expo 3x gespeeld en vooral in coopmode is het leuk..waarschijnlijk release April 2005...volgens die mensen op de stand/..let's hope so.
     

Deel Deze Pagina