Zomaar een vraagje maar ik zag in e-plaza, waar je een xbox kan reseveren, dat deze maar 325 euro is. is dit waar ?????????????
tja ik doe vaak quick reply en dat komt er niet bij volgens mij ? en ik spam natuurlijk niet of is dit spam
ik weet et ook niet iig reageerde ik nooit op forums als ik er ook niks mee te maken heb en ik zeg ook niet bij elk forum dit is opsom dit hoort hier dit hoort daar (doen de mods wel) dat scheelt al weer die van mij heeft me toch echt 325 gekost maarja gelukkig heb ik al vanaf me 13de een bijbaantje wat ookal weer bijna 5 jaar is
Nouja goed ik had er ook een playstation1 voor verkocht met een hoopje spellen derbij voor 300 € (wat een handeltje ) dus dat scheelt al weer ik heb er nu zeker geen spijt van Als er vervanging is raak ik em wel weer kwijt voor een mooi prijsje maarja 325 €uro is toch nog redelijk te doen (volgens mij had ik em voor 289,- dat zou ook welles kunnen) maarja tis wel jammer dat de waarde daarna zo'n snelle daling meemaakt, das weer minders voor mijn verkoop