Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb ik zo'n luie postbode :mad:

    EDIT: Leest ie mee ofzo? :cool:
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind het muziekje als je het veld opkomt echt geweldig! Ik heb bij PES3 op de PC het Championsleague deuntje, en dat bezorgde me al kippenvel. Maar dit muziekje bij PES4 is ook geweldig! :cool:
     
  3. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Net naar de winkel Game gegaan in Londen en hij is idd echt uitgesteld tot volgende week grr :'-( Ik wil ook spelen. Engeland is zoveel groter kwa xbox gebeuren waarom wordt ie daar dan niet eerst gedaan.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zo, daar ben ik ook weer :)
    Ik las over het veranderen van 50 naar 60 hz en dat je dat in de video-setting in het dashboard moet doen. Het staat er niet met zoveel woorden bij, maar ik denk dat het gaat om de Pal60 setings aan/uit?? Graag hier een reaktie op :)

    Ik heb twee bugs gevonden en daarom hoop ik dat er zoiets als een verplichte update bestaat, waar ik over las. Het gaat beide gevallen om de options file:
    1. Ik vind die background muziek niks dus zet ik het uit. Optiefile wordt daarna bijgewerkt. Maar als je het spel de volgende keer weer opstart, staat de muziek weer aan! Foutje dus.
    2. Als je op LIVE gaat en toch niet speelt (geen tegenstanders bijvoorbeeld) dan log je uit. Na het uitloggen gaat hij weer de optiefile bij proberen te werken en dan geeft -ie gedurende een seconde de foutmelding 'option file failed' of iets dergelijks, dus daar gaat wat verkeerd.

    Ik zal die fouten wel naar Konami sturen.
     
  5. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Verklaar dat eens????
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Klopt als een bus, die optie bedoelen ze. Voornamelijk zodat je met een PAL-tv tegen iemand met een NTSC-tv kan spelen.
     
  7. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Wat een cool spel is dit :9
    Na het lezen van dit topic heb ik besloten pes4 te kopen, want fifa sprak me nooit zo aan.
    Nu ben ik wel een absolute noob op het gebied van voetbalspellen (speelde alleen op de nes 16bit dat voetbalspel waar die poppetjes van die grote hoofden hadden:p), en scoren lukt bij mij voor geen meter:9
    Kan iemand me zeggen hoe ik het best langs een tegenstander kom, ik heb alle oefeningen wel gedaan, maar ik snap nog steeds niet hoe de zwarte knop precies werkt.
    En houden jullie de rechter trigger de hele tijd in onder het rennen? Of ga je hierdoor niet sneller rennen? Leuke tactieken zijn welkom! :)

    Bedankt alvast..
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Voor renne right trigger inhouden. Witte knop werkt dacht ik hetzelfde. Tegenstander uitspelen doe ik altijd met passen, of op snelheid. Soms beetje raar draaien doet ook wonderen.
     
  9. shiifter

    shiifter Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjeezus heb ik €60 aan bonnen van de Intertoys hier liggen hebben ze 'm nog niet :mad:

    Het is omdat ik die bonnen heb want ze slaan de plank hier volledig mis mee...
     
  10. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Door omstandigheden heb ik het spel gisteren nog niet kunnen kopen/spelen..

    Vanaag uit m'n werk ga ik het halen...er is dan niemand thuis, dus heb ik alle tijd om er eens rustig voor te gaan zitten.

    Nog nooit PES gedaan in mijn leven, alleen fifa..

    Ben zeer benieuwd dus....

    Ik laat morgen wel een reactie op dit forum achter...

    1 vraagje:
    Wat is het beste aantal sterren waarop je kunt instappen?
    3...???
     
  11. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het lezen van wat negatieve berichten die gisteren hier in deze thread waren gepost vreesde ik het ergste over PES 4. Maar na het spelen van mijn eerste wedstrijd wist ik genoeg: PES 4 is een topgame! Perfecte gameplay, graphics zijn goed (FIFA is mooier), sound is prima, replay is oneindig (totdat PES 5 verschijnt ;)).

    Dit is mijn eerste PES game en nu snap ik eindelijk waarom iedereen zegt "PES beats FIFA's ass". :)
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben begonnen op 2 sterren. Dat gaat me redelijk af, dus ik ga over een tijdje wel over naar 3 of hoger. Maar ik heb op 2 sterren nog m'n handen vol! :eek:
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, twee is een goed level om in te stappen. 1 is te weinig, behalve als het je er om gaat alleen de knoppen te leren, maar tegenstand krijg je niet.

    Ik heb nog even op een ander forum gelezen dat er al een tweetal spelers op LIVE zijn die regelmatig disconnecten. Om jullie ergernis te besparen geef ik de namen hier:
    Zed007
    cybernetti
     
  15. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    han the disconnect police....hahahaha goed werk han !!! ;)
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik speel op 3 sterren, en het gaat steeds beter. op de ps2 speelde ik met pes3 meestal 5 sterren, maar vind pes4 toch een stuk pitiger zeker gezien de s controller. maar het blijkt maar weer dat oefening kunst baart.

    ik verlies alleen erg veel kopduels, is daar nog een tip voor behalve goed timen?
     
  17. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij een goed plan om een lijstje te maken met gasten die constant disconnecten.
    Speel zelf veel Links 2004 en daar wordt ook een lijst bijgehouden ,linksquiters heet die site en dat werkt vrij aardig.
     
  18. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening is al iets bijgesteld...

    Alleen het contrast is wel erg groot tussen de eigenlijke wedstrijd en de korte 'filmpjes' als je een goal scoort o.i.d..
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    helemaal niet compleet zul je bedoelen.... het franse elftal klopt van geen kant.... geen eto,o bij barca en nog veeel meer
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gaat mij nog altijd om het voetballen. Die namen kunnen mij eigenlijk weinig schelen. Gaan ze toch niet beter van spelen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina