Hey ik zoek een goede/goedkoope site/winkel waar ik een computer microfoon kan kopen voor mijn nummer's, zonder ruis natuurlijk. Ik bedoel dan niet zo'n kleine kut mic, Maar waar je behoorlijk mee kan opnemen. zonder ruis Bvd
Als je een headset wil zou ik voor een plantronics gaan, op www.tweakers.net kan je wel zien waar die het goedkoopste zijn
Plantronics Audio .90 [plaatje]http://images.amazon.com/images/P/B0000665P5.01._SCLZZZZZZZ_.jpg[/plaatje] Ik heb hem ook, al meer dan 1,5 jaar...ding is nog steeds perfect, geweldig geluid en een super mic
Hey bedankt allemaal maar ik heb al een mic gekocht. Nu heb ik er 1 maar als ie opneemt hoor ik mijn stem heel zachtjes kan iemand mij verder helpen? bvd
Ga naar - Start/Programma's/Bureau Accessoires/Entertainment/Volume Regeling. Klik op "Opties" en dan "Eigenschappen" Vink "Opnemen" aan en klik "Ok". Als het goed is krijg je dan een venstertje met schuifbalkjes, daar moet ook een schuifbalkje genaamd "Microfoon" bij staan, als het goed is zit daar een "Geavanceerd" knop onder. Klik daarop en vink "1 Microfoon +20DB-Boost" aan en klik "sluiten" Dit zou moeten werken
Ik heb gedaan wat jij zei hij was al aangevinkt en op hoogste niveau, Nu neemt ie nog steeds zacht op
Ik weet wat het is, hij weet ook dat het crappie rap's zijn, hij probeert je alleen te beschermen, het is idd een goeie mic!! hij geeft je een hint...!!
nieuwe mensen?? ik ben al bijna een jaar geregistreert, alleen heb andere account genomen, wat is dat tegenwoordig dat mensen afgerekend worden op het feit dat ze nog niet lang geregistreert zijn... (en ik ken maarten (en zijn raps) voor als je het wou weten)