Als iemand anders levels download van een spel kan ik dan met een memory-unit die levels op mijn eigen xbox kopieren?
Dat zou op zich wel kunnen, maar de meeste levels zijn veel te groot en passen niet op een memorycard.
Ik vraag me af of een level of een patch wel in de directory staat bij het opstartmenu.. En het is inderdaad onmogelijk met een 8 mb memorycard..
Nee dat kan niet dat heeft ms afgeschermd ... alleen mensen met live kunnen levels downloaden... soms kan je ze instaleren via de OXM ... maar verder is dit niet mogelijk
Sterker nog, download content kún je niet eens kopieren op een memory card (ook al issie groot genoeg). Ik heb een memory card van 32 mb en daar kan qua blocks wel een level op maar je krijgt niet eens de copy optie!!!!!!! Mooie beveiliging van MS
Helemaal top! Moet je maar een abonnement nemen. De truuk is natuurlijk dat je middels account recovery even je Live account op die 2e Xbox zet, dan de content download(t) en vervolgens je account weer terugzet naar je 1e Xbox. Microsoft gaat gelukkig niet zover dat ze downloaded content disabelen als het account verdwijnt...
Als je je Gamertag over zet naar je tweede xbox hoef je niet nog eens op je andere xbox een account recovery te doen. Die blijft daar ook gewoon aan wezig, maar je kan ze niet tegelijkertijd spellen. Daar hebben ze gelukkig we aan gedacht bij Microsoft. Zo doe ik het namelijk ook. @ s-xboxer En idd je moet gewoon een Live abonnement nemen voor je contents.
Op sommige xbox Magazine's zitten vaak van die demo dvd's . Daar staat ook vaak content download op . Ik heb er laatst ook eentje gekocht & er stonden nieuwe levels voor Unreal Championship op !
Hoi, Is die Memory Unit beslist nodig als je bij Live! speelt? En als je extra content download? Of gaat dat allemaal op de HD? raakt die HD dan niet vol na verloop van tijd? _0/ groetjes Pipo
Ik heb een vraagje over m'n Memory Unit. Ik heb 2 Xbox-en op verschillende, en daarom heb ik een Memory Unit gekocht zodat ik m'n savegames kan overzetten van de ene naar de andere Xbox. Maar hoe werkt dat dan? Ik zit nu bijvoorbeeld Warrior Within te spelen met die Unit in m'n controller. Ik save gewoon de games, maar als ik hem eruit haal kan ik nog steeds gewoon de savepoints laden. Hoe krijg ik nou die savegames op m'n Memory Unit... en als dit lukt, slaat ie dan alles ook nog gewoon op op de Xbox waar je op dat moment op aan het spelen bent?? Alvast bedankt...
Kan wel , ik heb het met Timesplitters 2 al een paar keer gedaan . Maar dat zijn dan Maps die met de mapmaker gemaakt zijn !
maar kan ik nou savegames van de ene naar de andere xbox brengen of niet met zo'n ding? en zo ja, hoe? ksnap het nog steeds niet...