Vraagje over Crystal Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pindakaas, 19 nov 2004.

  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je voor de crystal xbox nou ook controllers met het 'normale' formaat (hebben die ook een naam?) ik kan all1 maar de 'S' vinden van de crystalversie...
    bijvoorbeeld dat pakket dat microsoft had uitgegeven met een crystal xbox, halo 2 en 2 controllers. is dat dan met controllers S of 'gewone'?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen 'gewone' xbox controllers in crystal versie op de markt. De 'gewone' xbox controllers worden al een hele tijd niet meer gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  3. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm, het zou wel vet zijn:)
    maar ze bestaan idd niet:mad:
     
  4. thedutchterror

    thedutchterror Noobienoobienoobie

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    das echt zooo stom da microsoft die norale controllers nie meer maakt zijn zijn egt veel fijner vind ik
     
  5. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ontzettend mee eens, ze proberen meer te verkopen in Azie en Aziaten hebben kleinere handen. Dus kleinere controllers, maar waarom doen ze dat dan ook gelijk in Europa?
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet dat ze helemaal niet meer gemaakt werden, wel jmmr idd. kvind ze lekkerder spelen dan die kleine dingen. maja, de crystal is wel stylie:-D
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Omdat ze vanaf het begin af aan kritiek kregen op die volgens vele mensen te grote controllers. Daarom hebben ze het veranderd, en dus niet alleen vanwege de Aziatische gamers.
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    nou, heb nog een normale controller liggen, wil hem met liefde ruilen tegen een S hoor :)
     
  9. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik dus zooo niet mee eens.. Die kleine zijn vééééééééééééél beter
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    nee, volgens jou zijn ze beter, volgens vele andere (inclusief mezelf) is die grote beter. MS had gewoon die grote moeten blijven maken.
     
  11. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk de grote beter in de hand liggen. Ik vind trouwens wel dat de S controller ook heel lekker speelt, maar 1 ding is irritant. Onderaan zit een 'bobbel' om de 2e geheugenpoort te kunnen plaatsen. Ze hadden wat mij betreft beter de 2e geheugenpoort kunnen laten zitten, dan had je als je wat langere handen had ook je vingers kwijt gekund.
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft had denk ik een slimme zet gedaan door gewoon beide controllers blijven te produceren. Maar omdat de Xbox nog moest groeien in Japan, heeft MS een kleinere controller gemaakt, omdat Japanners niet zo'n grote handen hebben, weet niet of de eigenlijke reden is.

    Nope, helaas voor de meeste zijn die er niet, Cystal Xbox kwam namelijk toen de S-controller al op de markt was.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, echt jammer is dit. Zelf heb ik redelijk grote handen en die controller S vind ik best wel heel bagger. Die grotere (de normale dus) ligt lekker in de hand, terwijl ik bij de controller S het gevoel heb dat ik een te kleine controller vasthoud.
     
  14. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog zo'n ongebruikt bakbeest liggen, maar al te graag ruilen tegen een Sje
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    De "S" controller is in ieder geval véééééél slechter van kwaliteit, maar persoonlijk vind ik de "S" controller wel fijner als je grote
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    En hoe weet jij dat die van mindere kwaliteit zijn?
     
  17. FabianNL

    FabianNL Guest

    heb een s-controller zolang hij uit is en nog geen enkel probleem mee gehad hoor (nee, ook geen hele kleine dingetjes zoals knopjes die stroef gaan of stick die een afwijking heeft)
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    precies hetzelfde materiaal, maargoed.
     
  19. thedutchterror

    thedutchterror Noobienoobienoobie

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja qua materiaal is hij ook gewoon goed, maar ik vind bijvoorbeeld de triggers van de oude veel fijner omdat je veel meer het gevoel hebt da je echt aant sgiete bent, ook vind ik de plaatsing van de start, back en de zwart-wit knopjes beter
     

Deel Deze Pagina