[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Tot hoe lang blijven die extra quests eigenlijk staan in de Guild? Ik heb namelijk geprobeerd direct na je training iedereen af te maken, maar dat red ik niet helemaal ;) Ik weet niet of ik gewoon nog een hoop core-quests kan doen voor ik ga proberen legendary te halen in de Guild, als de 'geheime' quests nog niet verdwenen zijn. Ik ben wel flink evil geworden, maar m'n renown was net boven het eerste vakje, nog lang geen legendary dus. Werd steeds uit de Guild gekickt _0/

2. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    tis me vandaag gelukt om guards te blijven verslaan in de guild... als je een bepaalde status (ben ff vergeten welke :confused: maar volgens mij renown op 2) hebt dan verdwijnen de quests... lijkt me niet dat ze weer tevoorschijn komen als je legendary bent ;)

3. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weeral opnieuw begonnen....en weten jullie-->die standbeeld daar:als je de Guild buiten gaat,dan staat er op die (zogezegd) kruispunt een beeld...Eerst wees ze met een vinger naar de Guild Woods (ik weet niet hoe je dat schrijft) en dat nadat ik een paar Quests gedaan heb...dan wijst ze ergens anders naar toe.Dus heb ik gedacht-->jullie hebben daar dus iets gezegd over die ventje (als je een quest krijgt om een gast uit de Hobe Cave te gaan redden) dan moet je kijken waar dat die beeld naar toe wijst...Kan 't??

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    dat beeld draait met de tijd mee zeg maar, kijk er maar eens goed naar als je stil staat, je ziet hem steeds verder tikken

5. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ... wat doet dit in het mysteries topic :mad: we weten nou wel waar dat standbeeld voor is dacht ik zo :mad:

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    owww jezus get a live....

7. evilavatar

evilavatar Smurf

Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar Oakvale gaat, naar het strand rechts op de kaart en dan de hoop stenen rechts en dan de dig-trick doet, dan graaf je jezelf door de stenen heen en kom je in Sea_Oakvale_01. Ik dacht dat dit misschien handig zou zijn, omdat PM zei dat de Sandbox en de Sandgoose geen fabeltjes zouden zijn

8. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    vraagjes:

1: waar ligt precies die frying pan? op orchard farm maar kan het echt nie vinden.....

2: wanneer gaat die tavern kelder open? toen dat beeld naar bowerstone wees was ik daar heen gegaan en ging nog steeds nie open, en met die klok ofzo, waar moet ie precies staan als ie open gaat?

3: met die kist in dark woods die op een bepaald tijdstip tevoorschijn komt, wanneer is dat?

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn geen secrets en die staan al in deze thread vernoemd als je een beetje leest ;)

10. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    kan je me btw nog wel helpen dan? en nee, ik ga nie de topic doorspitten. :p
    duurt mij te lang, elke post lezen.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    1. Tussen die lantarenpaal en die hooibaalen voor de eerst schuur.

2. Volgens mij moet dat beeld naar bowerstone wijzen. Ik heb hem ook nog niet open

3. Om 9 uur. als dat beeld naar het bos wijst.

Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  12. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt blackspider!;)

13. Remigius

Remigius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff eerst dit:

@buffy-lover:

Zorg wel eerst dat je alle 6 de treasure clues hebt gevonden voordat je ons komt vertellen wat een waardeloos wapen de frying pan is :) De treasure clue locaties zijn in deze en andere threads al vaak genoeg genoemd, dus klik hier

-----------------------------------------------------------

Alle info van deze post komt van deze bron: http://faqs.ign.com/articles/550/550950p1.html

Die quests zijn daadwerkelijk geprogrammeerd om te verdwijnen, dus niet zomaar weggelaten ofzo. Dat heeft iemand van Lionhead een keer gezegd (sorry, geen bron) en het blijkt ook uit de volgende informatie in de spelbestanden:

Code:
    OBJECT_DUMMY_QUEST_CARD_DEFEAT_SNOW_TROLL 
    OBJECT_DUMMY_QUEST_CARD_SUPRESS_UPRISING 
    OBJECT_DUMMY_QUEST_CARD_MINION_CAMP 

(This are the dummy quests in the game fable, they 
    are not real quests)

Uit deze bron blijkt ook dat ze een gigantische lading quests hebben geschrapt. Een greep uit het assortiment:

Code:
    - DRAGON_BOSS
    - ARENA_REVISITED 
    - MAD_BOMBER
    - TALENTLESS_BARD
    - MINION_CLIFFTOP_CHASE
    - HEROS_OLD_HOUSE 
    - HERO_DOLLS 
    - BEARDY_BALDY (vent in Bowerstone Quay, waar de guild stem zegt dat iemand zgn hulp nodig heeft)
    - OAKVALE_INTRO (niet echt een quest nu, volgens mij zat er eerst meer achter met dat Rosie meisje)
    - RANSOM_VICTIM
    - FIND_TROPHY_DEALER
    - WIZARD_BATTLE 

Wat negatieve kritiek hierop (als spoiler, dus alleen voor de geinteresseerden :) ):

Ik ben bang dat een aantal critici in deze thread toch gelijk hadden. Ze hebben gewoon een spel uitgebracht wat bij lange na niet af is, met veel losse eindjes. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me goed geamuseerd met Fable en het is een leuk en supermooi spel, maar het had zoveel meer kunnen zijn.

Ik had een combinatie verwacht van de spellen Morrowind TESIII (bewegingsvrijheid, grote spelwereld), Zelda:eek:oT (diepgang, sidequests), GTA:VC (vrijheid om te doen wat je wilt) en Neverwinter Nights (character customization, multiplayer). In 5 jaar tijd moet zoiets toch te maken zijn! Jammergenoeg voelt het meer als een spin-off van Black & White (toevallig ook van Lionhead).

Dat het gepland is dat Fable 1.5 deze losse eindes gaat gebruiken om mee verder te gaan lijkt me sterk. Ik ben vrij goed thuis op het gebied van programmeren en uit info in de bovenvermelde bron blijkt IMO dat ze last minute alles van hun 'werkbank' in een final versie van het spel hebben geveegd. Misschien dat Fable 1.5 deze quests wel bevat, maar dan slaan ze IMO geld uit dingen die eigenlijk al in Fable 1 hadden moeten zitten.

14. evilavatar

evilavatar Smurf

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is die BEARDY_BALDY die vent die jou naait met vreemde kapsels, door te zeggen dat hij een dochter heeft.

15. Testoronius

Testoronius De 1e aanmaak Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Hero Dolls zit er ook nog in. Alleen vaag dat je die quest nog 'n keer krijgt voorgeschoteld als je 'm al een keer hebt gedaan, maar te lang uit je neus loopt te vreten. Lekker zinloos.

16. evilavatar

evilavatar Smurf

Leuk Bevonden:
    0
    ja en als je ze allemaal hebt krijg je ook nog iets waar je geen bal aan hebt

17. Testoronius

Testoronius De 1e aanmaak Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er m'n schoenen mee gepoetst...

18. erik16

erik16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die guest ergens midden in het spel gekregen, na de arena quest toen ik daar een doll had gekocht

19. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet of ik dat hier moet stellen maar er staat zo vrouw op het strand in dat eerste dorp waar je het spel begint en haar man staat aan de andere kant en die heeft het over een schat weet iemand waar ik moet graven??

20. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan nog eigenlijk nog verder spelen nadat je Jack verslagen had?? Want nadat ik die zwaard in dat ding daar steek ok mijn zuster ermee kill,dan is 't gedaan...is 't mogelijk om daarna nog verder te spelen??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina