Hallo, Ik heb een probleempje, en dat is dat ik een Racestuur van medion heb gekocht van de Aldi en niet werkt op mijn Xbox... Ik heb zo'n beetje allerlei dingen geprobeert. Mijn stuurtje doet het wel op de Pc. Daarmee doet het stuurtje dus wel. Heeft iemand hetzelfde probleem of weet hoe die dit moet oplossen mischien. graag een reaktie. alvast bedankt. pietjesoft
Een Aldi stuur op een Xbox ???? Dan kún je weten dat dat nooit gaat werken. Dat is problemen over je afroepen. Goedkoop is duurkoop. Suc6 met het spelen van pc-racegames met je stuur.
Jawel. Staat helemaal onderaan PC racestuur met gas- en rempedalen • USB aansluiting • zeer realistisch door vibratie bij sturen en ongeval • schakelpook en handrem • 4 functietoetsen • Plug & Play • stuurhoek tot 90 graden in elke richting • wrijvingsarme besturing • bevestiging d.m.v. klemmen en zuignappen • geschikt voor Windows 98SE/ME/2000/XP en voor PC's vanaf Pentium II • ook geschikt voor PS1 en PS2, Gamecube en Xbox
doet ie het op een andere xbox wel? (en als je je topic open wil houden zal ik het "ombouw verhaaltje" er ff uithalen (ik DENK namelijk dat een MOD/ADMIN (dus niet ik en zou het niet willen ook) ehm anders sluit )
En? wat wil je daarmee zeggen. Aldi heeft verstand van rookworst en worstebroodjes. Niet van PC en gameconsoles. Maar als het er staat, kun je het toch terug brengen als het niet werk. Foutje aldi zou ik denken. En het heeft nix te maken met de gemodde xbox (maar ook dat is dom om te doen)
Nouja, het kan bijna niet aan het ombouwen liggen. Maarja, wie koopt er dan ook een aldi stuur als je ook een Madcatz stuur voor de zelfde prijs kan kopen?
Dan ligt het aan het stuur, ik zou terug gaan ermee en verhaal halen. Misschien geven ze je een nieuwe als je het bonnetje nog hebt.
Zal wel een 'typfout' bij de specs van dat ding zijn 'k zie niet in waarom hij het anders niet zou doen.
Vind je het gek dat die het goed doet? Alle onderdelen, behalve de systeemkast want die is van medion/aldi, zijn van andere fabrikanten. Dus het zijn allemaal onderdelen die je ook bij de mycom/paradigit noem ze maar op kan kopen. Pc's van aldi is niets mis mee, maar dat komt omdat er dus geen onderdelen van medion in zitten.
zitten in die pc's helemaal nix van medion? nou, dan worden die pc's toch best interresant eigenlijk (hoef namelijk geen medion-zooi....)