Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lennart87

    Lennart87 Sc Heerenveen

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Masterlijk spel :p
     
  2. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben begonnen op 3 sterren, ik denk dat ik binnenkort op 4 sterren ga spelen.
     
  3. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net. Eerst keer ooit dat ik PES speel. Wel heel erg wennen, maar ook heel erg gaaf. Alleen kan ik nog een beetje moeilijk scoren.
    Even een paar kleine tegenvallers: Scoreboards op Live, je krijgt altijd punten, of je nu wint of verliest (de verliezer krijgt natuurlijk minder punten dan de winnaar). In theorie zou iemand die de hele dag speelt en alles verliest dus eerste kunnen staan.
    Scheidrechter klopt niet helemaal, voordeelregel hebben ze bij konami nog nooit van gehoord. Bovendien heb ik 2 keer gehad dat de keeper de bal raakte toen ik op doel schoot, en er gewoon een doeltrap werd gegeven!
    Maar verder zeer goed spel, veel beter dan Fifa in elk geval!
     
  4. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, heb er net weer ff 2 uur opzitten, speel PES eigelijk voor het eerst ben op 2 sterren begonnen, en het is gewoon net als in het echt soms verlies je soms win je en soms speel je gelijk, bij FIFA had ik altijd het gevoel dat ik altijd dezelde doelpunten maakte, hier dus echt nooit!!

    Kom net ook van Live af, eerste wedstrijd: Gewonnen!!:cool: ik met Nederland tegen een gast met Argentinie gelijk de eerste minuut achter 2de minuut scoor ik meteen terug met Van de Man, waarna Argentinie weer voor komt en ik weer gelijk en in de 80ste minuut scoor ik 2-3, heerlijk winst in mijn eerste Live-game!!

    Verplichte kost dit spel voor Xbox bezitters!!_O_
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanaf vandaag hebben we voor de PES4 League ons eigen domein, te vinden op www.peslive.nl..

    Vanaf volgende maand beginnen we met de online competitie, dus als je nog zin hebt om mee te doen, meld je aan..
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    IK heb nog een paar vragjes?

    IS het mogelijk om een "schwalbe" te maken?En weet iemand een site waar wat truckjes staan die je kunt doen
     
  7. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een vraagie.
    Je kan nadat je een doelpunt hebt gemaakt kan je hem opslaan.
    Maar waar moet ik hem dan weer bekijken als ik dat wil.
     
  8. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 4 is echt een vet spel. alleen ik heb het nog niet helemaal onder de knie, want als ik op doel schiet is het altijd of over het doel of veels te zacht.. kan iemand mij uitleggen hoe je hard maar niet te hoog schiet?
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt frusterend, het is al zaterdag en ik heb 'm nog niet. (GCshop :mad: )
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ergens in het options menu, kan me de preciese benaming niet herinneren.
     
  11. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je allemaal die namen aangepast? Of met register?
    Kan je even zeggen hoe je dat het snelste doet? Dan begin ik er zodadelijk ook aan.
    En kan je eens een site geven met de correcte namen aub? Ik heb die al gezien, maar vind hem niet meer terug. En dan een site waar de laatste transfers opstaan.
    Dank je wel!
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    In het Options MEnu en dan Museum

    Han ik heb nog een vraag voor je:

    Als ik bij mijn opstelling ben (set formation)en dan na change player ga en dan op L of R druk, krijg ik naaste de spelersnamen een groene balk met daaronder een roode blak(die bijna altijd leeg is)en ernaast een gekleurde pijl.Kan jij mij uitleggen wat dat precies is.

    Ik neem aan dat de groene blak je conditie is maar wat zijn de roode blak en de pijl (de vorm van de speler?)
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Aangezien je iedereen gaat transferen kun je dan gelijk hier eenlijstje posten, wie nog waar heen moet!??? Ik zou je erg dankbaar zijn!
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Deze link is erg handig, staat precies welke naam in welke naam veranderd moet worden. Ik ben ook op zoek naar een lijst van de laatste transfers.

    http://forum.pesinsight.com/forumdisplay.php?f=160

    ps. Het staat dus in verschillende threads.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad, groene balk is de actuele conditie in de wedstrijd. De rode is als je in de Master League speelt, dan wordt de lange termijn conditie van de spelers minder naarmate het seizoen vordert en zal je speler in de wedstrijden sneller vermoeid worden (korte termijn conditie).
    De pijlen hebben met het moraal van de speler te maken.
    Rood (omhoog)=topmoraal
    Oranje(schuin omhoog)
    Groen(horizontaal)
    Blauw(schuin omlaag)
    Grijs(naar beneden)=Diepe crises; alleen opstellen als hij veel beter is dan je alternatieven.
    Spelers met hoge moraal worden ook minder moe dan met een lage moraal.
     
  16. shiifter

    shiifter Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook die k*t Intertoys heeft 'm ook nog niet :mad:

    Zit ik dan met €60 aan kadobonnen, lekkere marketing hebben ze daar.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Han bedankt _O_

    Als dat rrode balkje in de master league vol is , is dat juist goed of slecht (ben nog niet begonnen aan ML)
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kun jij mischien duidelijk uitleggen wat nu precies die vier blokjes inhouden tijdens het spelen onderaan je scherm? De ene keer heeft het tweede blokje een kleur dan weer de derde, groen,rood,etc!

    Alvast bedankt.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dat is volgens mij hoe aanvallend een speler speelt.Helemaal rechts(rood blokje)=super aanvalend en helemaal links is heel erg verdedigen
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kijk nu weet ik al iets, en wat betekent een geel of groen blokje?

    of zijn er dus 12 stijlen??

    1ste blokje: groen,geel,rood
    2de blokje: groen,etc

    opgeteld 12
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina