medionracestuur doet het niet op de XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mib, 19 nov 2004.

1. thedutchterror

thedutchterror Noobienoobienoobie

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar maar de computers blijven perfecte computers, alleen als er iets mis is dan heb je een heeeeel groot probleem want de klantenservice is nx ik heb mijn graphische kaart opgestuurt na 2 maanden nog nie terug gekregen ik gebeld hadden ze er nog helemaal nx aan gedaan! dus ff ontopic: als ze zeggen dat je ut stuurtje maar op moet sturen, niet doen en blijven zeuren om een nieuw stuurtje...

2. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0
    zit er op dat stuurtje een xbox plugje?
    als dat is zou die het tog moeten doen

3. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie het niet doet, terug naar de winkel en een nieuwe vragen. Krijg je die niet, geld terug eisen ;)

4. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    je moet niet letterlijk zeggen waarom ie het niet doet enzo, gewoon met een concreet probleem komen bijvoorbeeld stuur heeft een afwijking naar links en op n andere xbox doet het ie ook niet goed. doe ik altijd als ik iets koop maar eigenlijk toch spijt van heb en dan gewoon geld terug vragen. *)

5. mib

mib Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn stuur op de xbox aansluit brand er wel een lampje op de aansluiting en op het stuur....maar wanneer ik hem voor diversen race spellen probeer, gebeurt er helemaal niks. Wanneer ik hem op de pc aansluit en druk op een knopje dan begint tie te trillen. Dit heb ik dus niet op de xbox gehad.
    Bij geen een spel.

Alle sturen zijn al verkocht. Dus een andere kopen kan al niet meer.
    Wel geld terug vragen.

Er zitten 4 stekkers bij 1 voor psx 1+2
    een voor xbox en een voor de gamecube.
    en voor de pc usb

bedankt voor jullie reaktie.

Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  6. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het stuurtje een paar dagen geleden gekocht... heb alleen nog geen racespellen die een stuur ondersteunen :+ Dus getest heb ik niet.

7. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0
    als je hem niet meer terug kan brengen en je hebt hem nie nodig dan wil ik het xbox plugje wel kopen hoor :p

8. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    ik zeg nix over de kwaliteit van de spullen. Maar voor advies moet je er echt niet zijn.
    Tevens moet je echt wel controleren of het ding doet wat het moet doen. Vaak zijn hun reclames of aanbiedingen nét ff anders dan in het blaadje staat.

zie deze thread.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgens de Helpdesk doet dit stuur het niet op de Xbox.
    Althans, dat heb ik op andere fora gelezen.

10. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wtf, das wel kut (mocht het waar zijn) :'-( Maar waarom staat er dan in godsnaam op de doos en in de handleiding dat het stuurtje Xbox ondersteunt...

Mmm, ik denk dat ik eerst even bij iemand ga testen die wel een spel heeft dat een stuurtje ondersteunt.

11. mib

mib Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reak van de helpdesk over xbox stuur medion

hallo,

Ik heb een email gestuurt naar de helpdesk over het probleem met het
    Medion Racestuur op de xbox dat deze niet werkt.

Dit is het antwoordt wat ik kreeg.

Geachte heer, mevrouw,

Het is bij ons bekend dat er bij het aansluiten van het racestuur op de XBOX problemen kunnen voorkomen. Op dit moment zijn wij bezig met het zoeken naar een oplossing.Wij raden u aan om over ongeveer een week contact met ons op te nemen voor een mogelijke oplossing.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

FEB-team

Ik hoop daarna mocht er geen oplossing voor gevonden hebben dat ik het
    stuurtje kan terug brengen. Maar dat is dan wel over 2 weken.

groetjes,

mib

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    pfff genaaid als hij niet op de xbox kan! je kan toch wel geld terugvragen??(anders is dit iets voor Radar;))

13. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ben nu bij een vriend met hetzelfde probleem. Ik vraag me dan echt af waarom ze in godsnaam een connector voor de Xbox erbij doen als het toch niet werkt.

Ook vreemd dat in het boekje alléén staat hoe je hem op de PC en op de PS1/2 moet aansluiten en niet op de Xbox.

Laatst bewerkt: 23 nov 2004

Deel Deze Pagina