[JSRF] Hikage street help!

Discussie in 'Algemeen' gestart door xforz, 4 sep 2002.

1. xforz

xforz Guest

Als ik in hikage street alle mummy grafity heb overgespoten krijg ik geen nieuwe opdracht?? weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    je hebt niet alle graffiti overgespoten, check of je alles hebt op de map, en anders ben je een level vergeten te doen. Je moet namelijk in alle levels waar die gasten hun tags hebben gezet erover heen graffitien. Als je alles hebt zouden hun kisten moeten opgaan in een filmpje

3. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit de eerste keer dat je daar graffitti moet overspuiten of de tweede keer (rokaku tags..) als het de tweede keer is ..dan krijg je inderdaad geen victory dance..
    Die krijg je dan helemaal niet meer bij graffitti overspuiten, in geen enkel deel van de stad... goed opletten dus wat er boven in beeld staat als je een tag crossed. :)
    Beste is trouwens..als je op de map nog een graffitti ziet staan, maar je kan hem niet helemaal vinden, om dan de map 3D rond te draaien en goed te kijken of de strepen van de pijl op de zelfde hoogte zitten als de tag, zo kan je heel goed zien of ie op de straat is of boven op een gebouw.

4. itan200

itan200 Maximum ownage

Leuk Bevonden:
    0
  5. xforz

xforz Guest

ik heb het al gevonden maar tog bedankt:)

Deel Deze Pagina