Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe geef je nou effect aan de bal met een vrije trap?
     
  2. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    owja..ik heb nog een bug ontdekt...ik kreeg een penalty...kuijt schiet de bal tegen de paal...kuijt blijft staan omdat hij de bal niet nog een keer mag schieten...
    via kuijt komt hij bij een speler van mij...en die schoot hem erin..

    eigenlijk was het dus een overtreding van kuijt toen hij de bal aanraakte..
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hey jongens, ik lees vrij veel commentaar op PES4. Is het Live niet zoals jullie gehoopt hadden? Erg nep en slordig dat je gewoon kan disconnecten en geen strafpunten krijgt btw....Ik hoor ook dat ie grafisch heel erg tegenvalt, nou heb ik hem ook gespeeld op de Xbox, en hij is idd wat minder dan de PS2 versie (imo dan) maar lelijk? Nee toch?
     
  4. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het best mooi, en het voordeel is dat ie gewoon fuckin snel laad nu.
    En voor live komt er wel een update.
    De gameplay is subliem en daar gaat het om.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En het voordeel is dat je nu zoveel replays kunt saven als je maar wilt en niet zoals ik er een nieuwe memorycard voor moet aanschaffen haha.... PES is niet alleen om de graphics maar bovenal om de gameplay..... En die is onovertroffen...
     
  6. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is trouwens wel een strop voor andere winkels..

    ik heb hem alleen nog maar bij de frs gezien..

    bij de dixons/eplaza/intertoys lag het spel nog niet....

    Ik preorder ook nooit meer via het internet, omdat je dan altijd 2 dagen langer moet wachten..of soms wel 3..en als het tegenzit gaat er nog een weekend overheen ook...
     
  7. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou zo dat bij de Engelse teams geen reclame op hun shirts zijn gevestigd in het spel??
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Yep... engelse competitie is niet gelicensed... dus de shirts kloppen maar een klein beetje (kleuren enzo) en de teams enzo hebben niet de juiste naam (Arsenal is North London etc...)
    Spelers namen kloppen gelukkig wel...
     
  9. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu aan het editten maar saved ie het automatisch voordat ik ALLES overnieuw moet doen???
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Anders save je ff zelf voor de zekerheid :) Je had ook eerst 1tje kunnen editten, om even te testen of ie auto-saved of niet.
     
  11. shiifter

    shiifter Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 'm vandaag bij de Intertoys gehaald alleen ze hadden er maar 3 binnengekregen...

    Ik vraag me alleen af naar wat voor velden die programmeurs hebben zitten kijken want van sommige velden ga ik toch echt janken :'-(

    Zit nu op een veld met allemaal strepen zowel verticaal als horizontaal, krijg helemaal pijn in mijn kop van :mad:

    De graphics vindt ik dus echt kl*te en heb pijn in mijn handen van al die buttons die je moet gebruiken :eek:
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Van die rondjes op het veld... daar word je gek van :{:{
     
  13. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die zit er idd goed in :9 Toch houd ik meer van goals die vallen uit een goed opgebouwde en uitgespeelde kans, waar alles klopt en loopt. Liefst wel mooi afgewerkt met lobje ofzo. Ze zijn allemaal goed :) Die laatste vooral, omdat de keeper niet goed stond opgesteld, en hem er dus mooi overheen kon schieten :9:9 Had han er ook 1 van.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  15. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij ook een beetje tegenvalt..

    Als je bijvoorbeeld net naast schiet..dan krijg je een reply vanuit dezelfde view alsa war je in voetbalt..meestal is een review van achter de goal...of juist vanaf de middellijn mooier....
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klopt! Replay is (vind ik) gewoon veel te zwak uitgewerkt. Als scheids heeft gefluit, kan je je replay niet zien. Grote kansen kan je in bepaalde gevallen niet terug zien etc. Beetje jammer :{
     
  17. shiifter

    shiifter Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    En het is ook balen dat er bijna niemand online is :mad:
     
  18. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hey waarom kan ik niet de namen van de nationale teams veranderen?? weet iemand hoe dat wel moet?
     
  19. XeoN

    XeoN Guest

    Vind het veld er lelijk uitzien....vinden jullie dat ook? Of ligt het aan mij...?
     
  20. shiifter

    shiifter Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    GALAGUS die teringhond waarmee ik op LIVE van het winnen was niet mee spelen want die disconnect!!!!!!

    Tjonge hey win ik eindelijk eens een potje na 3x met 1-0 verloren te hebben...als daar snel niets aan gedaan wordt dan smijt ik dit spel in de hoek, van dit is gewoon moedwillig verk*nkeren vaneen potje voetbal :mad: :mad:

    Srry maar dit maakt me zo kwaad, mensen die niet tegen hun verlies kun aaargghh
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina