Hallo ik wou jullie even wat vragen!! Wie is ook een Mortal kombat Fan?? Zoja wie weet wanneer deze gaat uitkomen in nederland?? En denken jullie dat het een bruute game wordt, of wordt soul calibur 2 bruuter??? Ik hoop hier een paar replies op te krijgen.. ,groeten die hard xbox fan.
Heej Noobje Welkom. Kweet niet precies, kijk zo wel ff, of kijk zelf op tothegame.com. SC2 wordt zekers beter, vind MK er een beetje saai uitzien. Tsjah...is maar een mening...
Ik denk dat xseen gelijk heb en dat SC2 beter zal worden.. Ik weet het eigenlijk wel zeker.. Maar dat wil niet zeggen dat MK geen goede game kan worden, MK zal niet het mooiste vechtspel zijn, SC en ook Kabuto zien er nu toch al grafischer imposanter uit.. Maar als de gameplay van MK goed wordt (en uiteindelijk draait het toch daar om) weerhoud niets MK ervan om een topper te worden.. Ik ben er in ieder geval erg benieuwd naar..
ben al xaantal jaren mortal kombat fan ,alee heb alle versies zo wa gespeeld en deze zal ik dan ook halen zonder na te denken.
Ik zounals ik jou was toch echt wel naar denken, MK5 wordt weer een standaard vechtspel zoals we dat op de Xbox al van DOA3 kennen. Om mij zover te krijgen dat ik weer een vechtspel koop moeten ze wel een hele goede maken!]:-
Dat kan je helemaal niet zeggen, aangezien je de game nog niet eens hebt gespeeld.... ]:- Vooroordelen......tssssssssss