Probleem met Friend Game PES4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SlootDenHaag, 21 nov 2004.

  1. SlootDenHaag

    SlootDenHaag Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten,

    ik heb een probleem met Pro Evo 4 en weet niet wat ik er aan kan doen.
    Wilde vannacht een wedstrijd spelen tegen een maatje van me, we waren allebij online, maar op één of andere manier konden we niet tegen elkaar spelen. Als ik hem een invitation stuurde en hij accepteerde hem, kreeg ik niks terug en kreeg hij op zijn xbox de melding dat de andere kant ( ik dus ) niet reageerde of gecanceld had ( zoiets ). Zijn er meerdere mensen met deze problemen, of doen we wat fout. Voor de duidelijkheid: ik had Optimatch gekozen, Friends Only, Friends List gekozen en op zijn naam een invitation gestuurd. Als iemand kan helpen, HEEL HEEL graag.

    Alvast bedankt,

    Gamertag: La Brujita
     
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van create match ipv optimatch? en dan een invite sturen.
     
  3. SlootDenHaag

    SlootDenHaag Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik ook gedaan dacht ik..
    nou weet ik het ff niet meer...ga ik twijfelen..
    was die matchtype waar je ook kon kiezen als laatste optie bij opponent voor: anybody / friends only
     
  4. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    is PES 4 goed???
    56 teams or waht???
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is PES4 goed :D
    Maar via invite moet het gewoon werken :confused:
     
  6. SlootDenHaag

    SlootDenHaag Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan snap ik het echt niet meer.
    Het lukte voor geen ,meter.
    Hij kreeg mijn uitnodiging wel binnen, maar daarna de melding kreeg hij dat ik niet reageerde.
     
  7. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook create match doen en dan filteren op friends ipv aanybody hij kiest dan quickmatch en klaar is mohammed b
     
  8. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik hetzelfde probleem - welke optie ik ook kies , hij wordt afgebroken?
    Ik kan wel tegen andere spelen maar dus niet tegen mijn ' vrind' ....waar kan dit aan liggen ? Providers ? Routers ??
    HELP!!
     
  9. SlootDenHaag

    SlootDenHaag Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er ook niks van. Zwaar balen ieder geval. Gister heel de avond geprobeerd, maar het lukt op de een of andere duistere reden niet...als iemand het weet.....aub help !!!!
     
  10. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft het te maken met het openzetten van porten op je router - als je beide bij dezelfde provider zit schijnt het ook nogal eens mis te kunnen gaan.
    Wij hebben Project Gotham Racing 2 getest en ook daar hetzelfde probleem - ligt dus niet aan pes 4 ....
     
  11. SlootDenHaag

    SlootDenHaag Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    NRiQ, allias Panna, wat een heerlijke wedstrijd vanavond tegen jou gespeeld, FC Den Haag tegen Ajax.

    Mensen, iedereen die geïnteresseerd is in PES 4 online te spelen, voeg me maar toe...!! Mijn gamertag is: La Brujita

    Overigens wel gewoon een nederlander, in tegenstelling tot wat vele denken dat ik een spanjaard ben, hehe


    LA BRUJITA
     

Deel Deze Pagina