Zozo, leg mij maar is uit hoe dat moet dan, want in mijn mening is het ONMOGELIJK, het bestaat gewoon niet..
Het is echt vet over system link. Ik heb thuis 3 xboxen dus was makkelijk te doen tegen een paar vrienden van me. leuk joh dat zwaard als ze nog niet weten hoe ze hem moeten ontwijken. ook dat met de headset is leuk; heey kijk es achterjeh <bats zwaard in zijn face>vervolge praatje die zag je niet aankomen hé? Echt zo zwaar vet.
Vanmiddag met 2 vrienden gespeeld. O.a King of the hill, slayer en swordball. Met swordball was ik de onbetwiste winaar met king of the hill werd ik verslagen en met slayer was het zo'n beetje fifty-fifty, met een sword ben ik erg goed aan het worden nu.
sword is easy... probeer maar s met SMG enzo, lekkere wapens. Zelf ben ik meer het mannetje van de battlerifle en de SMG.
als ik cooperative play offline op legendary als dan mijn team speler dood gaat ga ik mee naar de vorrige checkpoint hoe zet ik dit uit????????????
/Mod Die woorden worden niet voor niks weggefilterd. Volgende keer betekent het een Waarschuwing! Darkwing
Ghost, Banshee, Spectre, Wraith Warthogg (3 soorten), Scorpion Tank Dat zijn de voertuigen in de Multiplayer.
Eentje heeft een raketwerper, de ander een machinegeweer en weer een ander gewoon een verschillend kleurtje.
Handicap in Legendary??? Bah Zo heb ik het meeste gehaald doordat als 1 doodging dat je dan gewoon verderging