met windows XP zie je bij de start balk een mooie lijst met programm's die je het vaakst/laatst gebruikt hebt (dus niet het dingetje "onlangs geopend" maar gewoon de programma's in de witte, linkse kolom). Kan je deze echter ook gewoon zelf samenstellen? ik wil dus gewoon daar een paar programmatjes neerzetten, dit kan wel bij het stukje erboven (staat standaart Internet Explorer en Outlook Expres volgens mij) maar hierdoor blijft je veel gebruikte programma lijstje ook nog gewoon bestaan dus dan krijg je een hele lange start menu... alvast bedankt
Zover ik weet moet je de programma's openen vanuit start>programma's (>submap eventueel). Als je dat een paar keer doet komen ze in die lijst. Wil je een programma niet in de lijst, dan kan je hem verwijderen uit die lijst (en zal er een ander programma voor terugkomen). Bij mij werkt het prima, al heb ik ook wat veelgebruikte programma's in snelstartbalk.
Kan je het startmenu ook ordenen? Ik zie namelijk alleen een aantal (en dus niet alle) programma's in het menu állee programma's ???
C:\Documents and Settings en dan All Users of je eigen acount naam en dan naar Menu Start en vervolgens Programma's, hier kan je gewoon aanpassen wat je wilt