hallo wie van jullie kan mij vertellen hoe ik meerdere xbox games op 1 dvd kan krijgen met een werkent menu ik heb meerdere kleine spellen waarvan wel 3 spellen op 1 dvd kunnen dus meer ruimte in de kast.
nee hoor ik heb de originele maar moet altijd zoeken en als ze op 1 dvd staan gaat dat wat makkelijker.
Maar als je dvd brand, kan je legale xbox hem toch niet lezen. Je moet je xbox gemod hebben, en dan mag je je vraag niet stellen.
illegaal nee hoor ik heb amerikaanse dvd's met meerdere spellen erop dat zijn originele dvd's kan ik er wat aan doen dat jullie niet verder dan nederland komen er staan spellen op die hier nooit zullen uitkomen.
Hier mag niet over illigale dingen gepraat worden!!!!!! Spoiler man ik haat zulke mensen die hun xbox hebben omgebouwd en dan gewoon spellen kunnen kopen voor 5 euro En zo iemand als ik die gewoo nalels iligaal houd ne rond de jaar of 15 is en graag doet gamen moet zich rot spare nvoor games ONEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat gaat je niet lukken. Blijven importeren Als je zelf creatief gaat doen, worden het vaak illegale praktijken.
En ja hoor, weer iemand die het beleid niet doorleest. Wij ondersteunen op geen enkele manier het downloaden / branden van games en het gebruik van modchips. Topic gesloten.