[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ja,daar word je echt gefrustreerd van :+
    ik probeer ook steeds te joinen, maar je komt er echt gewoon niet tussen!!!
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Die gasten van TMF kunnen het ook gewoon niet xD Erg jammer!
     
  3. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar ik kon die game wel gewoon weer in en ik werd gekicked door de host.
     
  4. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    Hordo zegt ook niet veel op live :cool:
     
  5. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind al die statistieken die ze op live hebben staan echt wel geweldig. Echt elke game staat erop. Ken geen spel dat zo uitgebreid verslag heeft van wat er alemaal gebeurt op live, daar moet ik ze toch wel ff een complimentje voor geven..
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alleen staat er nergens je ' totale statistieken' wat normaal bij bijna elk spel wel het geval is.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat heet gewoon lag. Ik ben nu lvl9 ergens en maak elke ronde ongeveer 20 kills en 4 deaths. Maar er zitten van die gasten bij waar ik achter loop en met 2 SMGs op begin te schieten en hij draait om en schiet me met nog geen 10 SMG kogels dood. Mooiste was nog dat ik dicht tegen iemand aan stond en hem met de Rocket Launcher vol tegen hem aan schoot en dat dood ging door een suicide en hij gewoon door liep (in dat level lag geen Over Shield).

    Het betekend dus niet dat wanneer alle metertjes groen zijn er geen lag is want dat is er dan nog wel. Ik vind ook jammer dat de games zo kort duren en dat er weinig variatie is. In Big Team Battle speel je maar 3 maps en de Blood Gulch komt maar 1 op 10 keer ofzo iig heel weinig.

    Wat iemand hier boven zei dat hij eindelijk lvl9 was en dat hij dan tegen lvl11/12 moest is juist beter. Als je tegen een hoger level wint krijg je 180 exp. Na level 9 heb je 500 exp. per level nodig. Als je van een lager level wint krijg je maar 20 exp. maar verlies je van een lager level dan raak je juist 180 exp. kwijt!
     
  8. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag iets leuk meegemaakt met ctf in zanzibar, ik had de vlag en we hadden nog een halve minuut over.
    Iedereen zat me te dekken maar er zat een tegenstander me op te wachten bij ons basis met een energie sword.
    Ik heb hem net zo mooi geassasineerd met de vlag:D
    (en daarna een punt gemaakt;))
     
  9. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag voor het eerst halo 2 op live geprobeerd nou ik moet zeggen ik ben onder de indruk!
    Want ik heb maar een keer last van lag gehad zelfs toen ik met 8 spelers op een map was lagde ie niet.
    Serieus dit vind ik de beste live die ik heb. _O_ _O_ _O_
    Trouwens als er nog mensen zijn die tegen me willen spelen....voeg me gerust toe. :D
     
  10. Bipo

    Bipo Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Al mijn sterke punten zijn me afgenomen in Halo 2.

    Er is geen optie meer om shields uit te zetten, waardoor 2 vs 1 min of meer altijd de dood betekend. En je kan bovendien niet meer ingezoomd schieten met het kleine handwapen. Erg erg jammer hoor..

    Maar het Live spelen vind ik toch erg leuk hoor, ook al kan je niets zelf kiezen en wordt je in een random game gedumpt waar je 3 minuten later weer uit bent.

    Er is 1 groot nadeel... de objective en CTF games zijn extreem kort, waardoor de kans op succes bijna nihil is....
     
  11. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je shields wel uitzetten.
    Gewoon setting>Gametypes>kies Slayer ofzo>Player options
     
  12. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag over match making : als ik bijvoorbeeld rumble pit slayer heb gedaan en ik heb een potje gespeeld dan krijg ik de score lijst alleen hoe kan ik dan nog een keer meespelen? als ik b in druk kom ik weer in een room in me eentje en niet meer bij de vorrige spelers.
     
  13. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Halo 2 mutliplayer echt niet goed (hij zuigt niet maar..) De levels in Halo 1 waren veel overzichtelijker en beter geschikt voor de verschillende spelmodus en bij Halo 2 is dat (in mijn optiek) bij bijna geen énkele map het geval. Alleen ascension kan er mee door. Beste map is nog steeds Hang 'em High uit Halo...
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  14. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt Halo (1)?
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan dus niet. Je kunt niet met dezelfde mensen weer een ronde gaan spelen!
     
  16. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan alleen als ze in je vriendenlijst staan en jij hen joined of andersom
     
  17. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden gewoon Silent cartographer (ala pc versie map) erin moeten gooien... dat was een subâh-map
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Woei ik heb slurpgeit op tv gezien haha nu bij TMF haha:9
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vind het erg jammer/irritant dat bijna iedereen met de radar aan speelt, dit maakt gametypes als ctf bijna onspeelbaar!
    het is juist leuk om sneaky met de vlag te ontsnappen of je tegenstander voor de gek te houden. nu zien ze gewoon op de radar waar je bent :{

    dus een vriendelijk verzoek aan mensen die party's openen: radar UIT!!!

    ik dank u allen _O_
     
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    radar is idd gaar jah (N)... ik speel ook altijd zonder radar, en het liefst ook nog met alleen de shotgun dat is egt dik:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina