gister met martini weer een nieuwe glitch ontdekt (allemaal in zanzibar) en andere 'ontdekte (door anderen)' gedaan: Sword truucje, lache rocket jump op het dak rechts. en een enorme jump dmv met een warthog heel hard op iemand af rijden die tegen de onzichtbare muur staat in de zee en dan tegelijk springen, resultaat: hoger dan 50 meter springen
ja kan ook op dat grote dak van dat "huis".... moet je via de zijkant op die luiken springen en dan met een frag spring je zo op het dak (lkkre sniperspot)
Heb ik ook ooit gehadt bij Halo 1 LoL man allebei geen munitie meer en dan elkaar dootd slaan echt een LoL moment
Daar stonden we dan 5 in het blauwe team, 1 flag CTF lvl 4. 8 mensen in het rode team lvl 7. Niemand zou de kop aan raken om de deur te openen. Constant tegen elkaar schreeuwen. "Don't let eny one near the switch" Opeens ging de deur open en het blauwe team stormde binnen, het was een bloed bad. Blijkt dat s4r4h ( tag veranderd om identiteit wegen domheid te beschemen) blond was en het knopje over had gehaald. (ja ze zat in het blauwe team)
ik heb een vraag over match making : als ik bijvoorbeeld rumble pit slayer heb gedaan en ik heb een potje gespeeld dan krijg ik de score lijst alleen hoe kan ik dan nog een keer meespelen? als ik b in druk kom ik weer in een room in me eentje en niet meer bij de vorrige spelers.
ik was gister ff bezig op xbox-live en in een game waar alleen zwaarden waren... loop ik op een kereltje af hij ook op mij, mijn richt-punt word rood dus ik "schiet" (linker-trigger) doe mijn aanval, maar loop gewoon door hem heen??? oke ... vaag draai me om hij ook probeer het weer maar loop weer door hem heen ... zo gebeurde dat 3 - 4 X ... toen hadden we zo iets van dit gaat nergens over en zijn we maar allebij een andere kant op gegaan :{
OK nu weet ik het ook niet meer hoe komen jullie aan die halo2 plaatjes, flaming ninja enzo, keb gezocht maar niets gevonden
Even een vraagje kan ik op Xbox live voor Halo 2 zonder die starterskit? Ik heb wel een trial kaart voor 2 maanden live. Bedankt.
als je zo'n trial-ding hebt moet je wel twee weken van te voren ff belle met XBL-helpdesk en je afmelden anders wordt er 60 euri per jaar van je creditcard afgeschreven... kun je beter ff een starterskitje van internet halen voor 30 piek.. *) *) *)
Misschien laat ik het geld er wel gewoon afhalen. Ben voorlopig nog wel van plan live te gebruiken. Bedankt voor informatie over de opzeg termijn.
als je een nieuw starterskitje haalt krijg je ook weer een nieuwe headset erbij als je het van de CC afhaalt niet ik ga zelf op zoek naar goedkope starterkitjes *) heb nu ook een trial van 3 maand... op bol.com waren ze volgens mij wel te krijgen.