1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rinus, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stevengerrard

    stevengerrard E-L city

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt tha-d :D
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    net me ass gekickt door een spanjaard. met 7-0 verloren :'-(
     
  3. shiifter

    shiifter Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ass wordt de hele tijd gekicked :) Maar we blijven doorgaan!!
     
  4. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game nu sinds zaterdag en het is geweldig. Dit is het echte werk op voetbalgebied. Grafisch was het wel even schrikken omdat ik de hele ochtend fifa 2005 had zitten spelen bij een vriend, en dan valt het wel even rauw op je dak als je sommige velden ziet. Maar na een tijdje wende ik eraan en kon ik me volledig op de gameplay richten. En die is natuurlijk geweldig! Scoren is lastiger dan bij Fifa maar de voldoening.. oh die is ongekend. Nooit dezelfde wedstrijd, zoveel verschillende animaties enz. Trainingmode is erg handig voor beginners op Pes gebied zoals ik. Ik kan nu een aardig potje spelen op 3 ster niveau, maar heb momenteel een beetje terugval (heb ik wel vaker met sportgames, dan wil ik te snel en dan lijdt ik vaker balverlies.) Ook mooi is hoe de omstandigheden het spel beinvloeden. Ik had vandaag bijvoorbeeld een prachtige goal doordat het regende en de bal langzamer richting de achterlijn stuiterde, daardoor kon ik em precies voordat hij achter ging voorzetten en inkoppen, heerlijk.
     
  5. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    @ HanTerp: XBOX met Top Spin en Project Gotham Racing 2. Zat eerst Thompson in, nu Samsung.

    Contactadvertentie:

    SunriseBGN is op zoek naar andere XBOXlivers die niet disconnecten als ze achter staan, en ook nauwelijks last van lag hebben.... :mad:
     
  6. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik speel sinds vanavond ook op 3 ** en ik moet zeggen: Mijn controller is al bijna 5 keer door de kamer gevlogen!!!

    Ik heb me nog kunnen beheersen maar ik ken mezelf als het niet gauw wat beter gaat vliegt hij door de lucht, en weet ik zeker dat tie dan kapot is[het gaat er nooit zachtjes aan toe zeg maar].

    Hebben jullie nog wat tips over hoe te spelen, trucjes om aan de bal te blijven, kansen in de 16 te creeren, noem maar op, ik richt me even tot de wat ervaren PES spelers, ik ben juist naar 3 ** gegaan omdat ik op 2 alles won, en het me gewoon wat te makkelijk werd, dus kom maar op met wat tips please!!
     
  7. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Net verloren op live, stond het de hele wedstrijd 1-1, scoort hij in de 88e minuut nog een mazzeldoelpunt :mad:
    Gelukkig geen lag *)
     
  8. XeoN

    XeoN Guest

    *Moet deze game hebben*

    Kan je ook je eigen team maken enzo?
     
  9. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, in de Master Leaugue kun je je team helemaal aanpassen. Ook de shirtjes maken, en je clubvlag maken enzovoort.
     
  10. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    nog iets wat mij opvalt, me tegenstander schiet eigenlijk een verdwaald schot maar valt dan ineens in het doel zonder dat mijn keeper ook maar iets doet, erg vreemd vind ik
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ja en reken van mij dat dat uitgebreid is van je oorgrote tot je kleur schoen veter? :) echt logo,s op vlaggen en shirts niet normaal
    je kunt zelfs (bestaande namen laten uitspreken (die dan weer op jou naam moeten lijken!)

    oja en nog even over die graphics .

    probeer eens een anderew camea bijv. broadcasting 2 of 3 en je hebt veel beter en mooer beeld! en hoe langer je pes speeld hoe mooier hij wordt (omdat je er aan went denk ik! :) )
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    ik vind wide toch het beste overzicht geven en dus het makkelijkst spelen of is daar een andere mening over... :confused:
     
  13. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een prachtspel......

    ik wil snel live hebben...
    zodat ik jullie allmeaal kan inmaken :p
     
  14. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    yes, ik ben binnenkort ook klaar voor Live, heb een goede serie gemaakt in de league op niveau 5 :)
     
  15. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Mogie komt uit Friesland dus die woont overal ver vanaf ;)
     
  16. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    NOu, min bevindingen dan maar. Bij het eerste potje dacht ik, he... is de instelling van mijn tv niet goed ofzo, maar goed... Daar wen je dus aan. En zoals al ergens anders in dit topic staat, de kleuren, ik vind het wel oke hoor, vrij rustig dus minder vermoeiend voor je ogen lijkt me. De gameplay is nu al ongeëvenaard, al moet ik nog een hoop leren. Heb al vele wedstrijden gespeeld maar het verveeld gewoon geen moment. Af en toe echt spannende momenten, als je op de paal of lat schiet... tis net echt of je voetbal zit te kijken. Heb geen live dus geen mening over. Training superuitgebreid, leuk voor tussendoor ook. Edit-mode een hoop aan te passen, Niedzielan loopt bij mij al op witte schoenen in ieder geval ;).
    Speel nu een league op 2 sterren, ff wennen aan controls nog, is te doen. Verder losse wedstrijden op 3 sterren, pittig als je een gelijkwaardige tegenstander kiest. Speel vaak gelijk of verlies net met 1-0.
    Master League lijkt me geweldig, maar wil eerst nog beter worden voor ik daar echt aan begin. Ik ben redelijk verslaafd al ja :)
     
  17. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Tao_Tek: Deel 4 is net uit en nú al ga je praten over verbeteringen voor PES 5. *)

    Eerst maar eens van PES 4 gaan genieten. ;)
     
  19. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond ff 3 aardige potjes gespeeld...speel nu met feyenoord op 3 sterren..

    eerste pot tegen espanyol...ik had hier gelezen..(bedankt han ;) dat je met dubbel b een strakke voorzet kon geven...1-0 winst door een kopbal..

    Toen dacht ik....nu tegen ajax....na 1 minuut spelen...linkerkant...goor strakke voorzet....kuijt...dook naar de bal....en hangen....1-0 bleef het....met wat hectische momenten voor mijn goal ;)

    later tegen mallorca...1-0 verloren...door een bal die tegen mijn verdediger aan stuitte na een voorzet...keeper weg...en bal kon erin gelegd worden..

    Het gaat steeds beter moet ik zeggen......
     
  20. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder jaar zitten er wel een paar dingen in het spel waarvan je denkt: "hoe kunnen ze dat er in godsnaam in laten zitten???"

    Tot nu toe is alleen die vrij rustige keeper een minpuntje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina