[Halo 2] Official Guide

Discussie in 'Algemeen' gestart door WeeGee, 21 nov 2004.

  1. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo lui,

    Ik heb zelf voor de allereerste keer een "guide" besteld bij frs.nl
    Toen ik zag wat voor gaaf boek er was voor halo II op
    http://www.piggybackinteractive.com/en/ kon ik het niet laten.
    Het ziet er enorm gaaf uit met mooie layout e.d.

    Hebben jullie ervaring met zulk soort boeken met andere games en zo ja is
    dit wat? :confused:

    Mijn inziens mag dit niet ontbreken bij een echte halo fan ook al is het maar voor de heb....(maar ik heb het dus nog niet in het echt gezien) :+
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m zien ligggen bij foregames. Erg dik boekje, ik vertrouw wel in dit guideje, misschien haal ik m zelf ook nog wel een x. Ik heb zelf de morrowind guide. De halo guide zou ik wel nodig hebben om legendary te halen. :D
     
  3. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook al zien liggen.
    Wil hem misschien ook nog wel halen om de Legendary mode te kunnen halen.
    En wat map informatie. Hij ziet er erg mooi uit.
     
  4. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is dit online te bestellen?
     
  5. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem zelf ook en hij zit mooi in elkaar. Ik kocht hem voor de walkthrough op legendary. Maar toen ik hem las bleek dat de walkthrough op normal niveau wordt besproken. Was wel jammer, maar het is toch wel leuk om dat ding te hebben. ;)
     
  6. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, daar is niet echt een walkthrough voor nodig. Wat trouwens meer zegt over Halo 2 dan over de guide.. :{
     
  7. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    best een tof ding hoor, alle mp-maps staan er ook in beschreven met tactieken e.d. Wat dan wel weer heel erg jammer is is dat er eigenlijk geen secrets in staan (niets over de skulls bijvoorbeeld) maar best grappig voor 15 eurootjes
     
  8. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om hem te laten liggen, want wat heb je er nu aan, ik zoek liever zelf de uitweg dan met een boek voor je.
     
  9. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb zo'n guide van soul caliber 2 en dat ziet er ook netjes en verzorgd uit. Dus deze zal ook wel goed zijn. Ik zag die halo 2 guide ook staan bij de FRS alleen ik vond hem zelf een beetje overbodig omdat ik halo2 al op normal heb uitgespeeld. Wel heb ik nu de Bradygames gta: San Andreas guide. En die ziet er ook erg goed uit.
     
  10. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij www.frs.nl en dan xbox selecteren met halo2 als trefwoord.
    Lees net dat de levertijd dan 10-12 werkdagen is , dit is wel wat minder natuurlijk. :'-(
     
  11. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    wat staat er nou precies in die guide?
    en is het engels of nederlands?
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    www.bn.com , daar kost ie maar 10 dollar geloof ik als je clublid bent.
    Laat mijn pa daar nou club lid zijn:p, duurt wel tering lang voordat je iets binnen hebt (heb 'em nog niet) maar goed, voor 14 euro een soundtrack en die guide :)
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Ik ga zeker weten de Halo guide halen voor Legendary. Kan pittig worden.

    Hoe kom je daaraan?:confused: Hoeveel kost die?:confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2004
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is echt een mooi ding en er staan ook best handige tips in. Alleen zijn de bladzijden erg besmettelijk, als je er met je vingers aanzit zit er zo een vingerafdruk op die niet meer weggaat, beetje jammer, maar voor de rest ziet het ding er top uit.

    Die multiplayer maps zijn ook handig, maar het gedeelte over de campaign heb je eigenlijk niet nodig.
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem al sinds 2 dagen na de Realese. Had hem al een week ervoor besteld. Ik deed het vooral om de MP maps wat beter te leren kennen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik hem nog amper gebruikt heb. Hij is wel heel vet!
     
  16. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Das effe beter,ben blij dat ik hem besteld heb als ik jullie reacties zo zie ...
     
  17. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die guide vooral handig is als het spel nog niet zo lang uit is. Je bent sneller op de hoogte van handigheidjes die je eigenlijk pas later in het spel beheerst.

    Het lijkt me een leuk hebbedingetje. Misschien iets voor in mijn schoen. :+
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, moetje ook niet met zweethanden Halo2 gaan zitten te lezen :D
    Hoe dan ook, ik vind het een mooi ding en een echte collector's item, echt iets wat je trots rechtop bij je games zet, of naast je L.E. Halo2
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies.

    Het is denk ik vooral handig en leuk om al die wapens te checken, en de multiplayer maps. is toch wel even iets beter.
    Heb zelf een Prima Splinter cell 1 guide gekregen (Zat bij een engels magazine) en daarmee heb ik dus echt het spel kuinnen uitspelen. anders was het mij echt niet gelukt. Het zijn handige dingen.
     
  20. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn dergelijke puzzels die je ophouden niet juist het spel, en neem je dit niet weg als je aan de hand van een walkthrough de game doorloopt? Voor mij neemt het in ieder geval de pret weg.

    Ik koop hem om de multiplayer maps onder de knie te krijgen :) Bij Proxis, vanmorgen besteld, 23 nog wat euro.
     

Deel Deze Pagina