Ik heb gloedje nieuwe TV gekocht met Pal 50 en NTSC 60 zou die ook Pal 60 aankunnen?? of hebbie daar weer zon pal 100 tv voor nodig?
Ik weenie eens wat het is en ik heb die selecteer dinges nooit in mijn eigen xbox gezien whaha daarom vond ik het raar
Wat is pal 50 of 60, is dat het aantal Hertz? _________________________________ "vanity, definetly my favorite sin."
Alle redelijke nieuwe tv's kunnen wel 60hz aan. Mijn broertje heeft een tv van 5 jaar oud en die kan ook 60hz aan dus..
En ik ben de eenigste hier die denk ik een tv heb die het niet aan kan Heb een breedbeeld uit de begin jaren 90
Elke TV kan 60 Hz aan, dan moet je gewoon een speciale kabel aanschaffen..... Hz is gewoon het aantal trillingen per seconde.
Wij hebben zo'n bigscreen met S-video aansluiting. 60 hz Dat kan zo'n beetje elke TV wel. Maar niet als je voor het jaar 1950 een TV heb. Trouwens, ik heb ff een vraagje als we het hier toch over hebben. De advance HD pack he, daar zit een S-Video en een optical out op. Nu vraag ik me af, werkt een HD pack ook op een normale TV. Lijkt me toch wel he? Anders ben ik mooi genaait.
Nou, dan ben ik dus Screwed.... hoe moet ik dan DD 5.1 krijgen als ik niet zo'n HD pack kan gebruiken. Scart? ja, ayo dat dacht ik dus ff lekker niet
Mijn tv is niet zo oud... hooguit een jaar maar toch verkochten ze daar 50hz tv's waarom noemen ze het dan niet 60 als ze 60 aankunnen dus als ik me toekomstige xbox erop aansluit dan gaat ie vanzelf op 60 als ik dat kies in het menu? en anders ? ontploft me beeldbuis?
Die andere pack, met TV out de HD pack is toch voor HDTV jij hebt de andere nodig de advanced dinges JA- AV! Advanced......V