Voor Xbox Magazine: wat vinden jullie van Halo 2?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BartBreij, 18 nov 2004.

1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is voor mij echt een verassing! Het eerste deel van Halo vond ik erg matig, maar dit deel is echt zoveel beter. Het ziet er beter uit, het leveldesign is niet meer zo slecht of niet meer zo storend en de grotere nadruk op het verhaal is in de singleplayer echt een grote verbetering. Multiplayer is ook gewoon geweldig, beter dan spellen als star wars: battlefront. Jammer alleen van die verspringende textures en enkele voertuigen die wel beloofd waren, maar er niet inzitten.

2. nnex

nnex just NNEXĂ­ng it,baby

Leuk Bevonden:
    0
    @ deathrow: zoals je zelf al zegt, bijvoorbeeld ninja gaiden..is veel eerder dan halo 2 uitgekomen en heeft veel betere graphics.

Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  3. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Halo 2 vond ik aan de ene kant wel tegenvallen, omdat het toch meer van hetzelfde is en niet veel vernieuwends. Maar het goede ouwe Halo gevoel is er nog, en dat is zeker zeer goed. Ook heel lachen dat je nu met de covenant kan spelen, erg leuke toevoeging. Onwijs goed spel, niet perfect. (Er moet altijd wat te verlangen zijn;))

4. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik de single player een beetje vind tegenvallen, hij is heel erg goed maar vergeleken met Halo 1 voelen de levels wat kleiner aan in de omvang.
    De dual-wielding is zeer goed uitgewerkt en het boarden van voertuigen ook.
    Wat me tegenvalt van het verhaal is dat hij beina niks te maken heeft met de gebeurtenissen in Halo: First Strike.

De multiplayer vind ik het beste gedeelte van de game, met Halo 1 speelde ik bijna nooit de Mp maar met Halo 2 bijna altijd, helaas heb ik geen xbox-live dus weet ik niet hoe die online is.

5. Mouhajir

Mouhajir Mouhajir

Leuk Bevonden:
    0
    je bent werkelijk ziek in je kop(dit moet er in kome :D )

6. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    een relax spel!!!

7. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeker een heel goed spel geworden. Het is absoluut beter dan Halo 1 alleen het is niet erg vernieuwend, maar dat maakt niets uit. Halo 1 heb ik zeker een stuk of 20 keer uitgespeeld en dat zal ik bij halo 2 ook gaan doen. De multiplayer is echt helemaal te gek. Het einde van Halo 2 vond ik toch eigenlijk wel leuk, je weet niet wat er gaat gebeuren dus je kan zelf van alles verzinnen.

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ????

9. BartBreij

BartBreij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DS the best, zou je me kunnen uitleggen wat je bedoelt met "de Bungie verrassing"?

10. BartBreij

BartBreij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dames en heren, ik heb meer reacties nodig!

Wil jij je mening in Xbox Magazine en ben je niet beschaamd je foto in het blad terug te zien? Omschrijf dan kort wat je van Halo 2 vindt!

11. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe lang kunnen mensen dan nog blijven inzenden?

12. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Warriorsan: Natuurlijk is het een vervolg maar een vervolg moet natuurlijk wel voldoende vernieuwingen bevatten om een goed vervolg te kunnen zijn en dit vind IK niet het geval bij Halo.

13. BartBreij

BartBreij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inzenden (in dit geval een post op dit forum :)) kan tot vanavond 18.00!

Groet,

Bart

14. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn mening gegeven en ben het niet met je eens. Maar gelukkig dat er verschillende meningen zijn,toch?

15. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep anders zou het wel een hele saaie wereld zijn ;)

16. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt je foto ook in het blad:confused:?

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja, check de XBM van deze week, dan zie je hoe ze dat vorige keer deden.

18. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het wel. Ik heb een foto gemaild..Maar het is niet voor History X of xbox live gedeelte..Dat is nog een verrassing 8)

19. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Singel player veeeeeeeel te kort,... online te weinig maps tot nu toe! ja in mijn gevoel nog niet af. jamer had zo veel meer kunnen zijn.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Halo 2,

De singleplayer is in mijn ogen niet veel beter, of beter gezegd, helemaal niet beter dan Halo 1. Ik ben dan ook van mening dat ondanks alle ontkenningen van Bungie, dat de prioriteit absoluut op het online gedeelte lag. Het spel is t.o.v. het orgineel niet voldoende veranderd cq verbeterd om te kunnen zeggen dat het een duidelijke verbetering is van het orgineel. Ik heb teveel het gevoel van herkenning ervaren.

De MP is derhalve een meesterstukje geworden, de actie spettert van je scherm af en het loopt lekker vloeiend. Hou je van snelle actie dan is imo het online gedeelte al voldoende om het spel te halen. Een van de beste online games available.

Deel Deze Pagina