Fable uitgespeeld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vinelli, 19 nov 2004.

  1. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde fable uit, altans...Ik versloeg jack of blades(eindbaas) toen moest ik een keuze maken (een zwaard in een put gooien of houden) en daarna...helemaal niets. Accuut stopte het spel en na de credits kon ik beginnen waar ik het laatst had gespeeld. Dat vond ik vreemd want ik had gelezen dat als je de eindbaas had verslagen je verder kon spelen. :{

    Heeft iemand hier een snugger antwoord op of een ander einde (van het spel fable) post het dan hier,

    vraptor.
     
  2. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de credits helemaal uit laten lopen. Dus haal maar een groot glas cola en ga na een half uur maar weer kijken ;)
     
  3. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo?
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel uit hebt gespeeld moet je helemaal niets aanraken (credits door laten lopen). Dit duurt ongeveer 20 - 30 minuten, dus daarom werd hierboven vermeldt "haal maar een glas cola". :)

    Als je de credits hebt laten doorlopen, dan kan je daarna weer verder spelen (met of zonder zwaard / zus). Er komen echter geen nieuwe quests bij o.i.d.
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Staat al in verschillende threads, als je de credits helemaal door laat lopen (dus niet op Y klikken), dan kun je erna gewoon doorspelen. Er komen geen quests meer of zo, maar voor de rest kun je alles nog doen. Duurt wel een tijdje die credits.
     
  6. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik kan verder spelen, bedankt.
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ff nog een vraagje: ik ben ook al klaar enzo met die Jack of Blades en co., maar is der nog echt iets boeiends te doen ofzo? In de arena willen ze me niet meer hebben (completed) en voor de rest kom ik oude vijanden tegen. Iemand nog ideeen?
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer het record kippen schoppen of combat multiplyer te verhogen, veel succes
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    als je je zus laat leven, kan je haar daarna dan nog opzoeken (kheb namleijk zwaard gekozen en me zusje niet egt meer levend gelaten)
     
  10. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, maar euh... dat zwaard is het toch waard....heehheeeh
     
  11. Fable-Daedalus

    Fable-Daedalus Unique

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zwaard slaat nergens op...
    Je kan ook gewoon gaan proberen alle Demon Doors open maken, alle Legendary weapons verzamelen.. Of een Rock Trol met je vuisten verslaan...(Duurt ongeveer 30 min :p)

    Of gewoon zo veel mogelijk keer trouwen...Ik had namelijk in elk dorp 3 vrouwen lopen :D
     
  12. hetfield

    hetfield hammett

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ALLE dingen in fable al uigespeeld, alleen verschillende silver keys heb ik nog niet. ik vond deze game fucked up. na een uurtje of dertig kan je egt niks meer doen. verder de gameplay is cool en de graphics mooi. mischien komt het dat ik deze game niet idiaal vond omdat ik meer een type ben die van ffx houd weten jullie trouwens iets over wanneer deze naar de xbox komt? dan kan ik einderlkijk mijn ps2 ritueel verbranden:p woot
     
  13. Ren

    Ren Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
     
  14. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel heel erg zijn:p gewoon alle mannen die in het spel rondlopen dooden(nadat je het hebt uitgespeeld) en er voor zorgen dat alle vrouwen je gaan aanbidden:D:D:D dat zou echt te droog zijn
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je je zus als je haar hebt laten leven inderdaad later nog opzoeken?
     
  16. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej dat kan niet. Ze verdwijnt compleet, net zoals je vriendjes bij de hero's guild(waarbij overigens de tuin ook is afgesloten). Ik was good toen ik hem voor de eerste keer uitspeelde en ging maar wat boeven enzo afmaken. Later vond ik dat niet echt leuk meer en ging ik alle steden 'ontvolken'. Wel lachen en je krijgt veel meer experience points erbij om jezelf nog meer te upgraden(gelukkig kan dit nog wel)
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad handig dat je jezelf dan nog kunt upgraden, maar wat ik wel jammer vond was dat je voor het grootste deel niet meer in de Heroes Guild kon. Had ik wel aardig wat Silver Keys en kon ik die kist bij de Guild niet meer openen :'-( Maar nu ben ik weer voor de derde keer begonnen (het is gewoon zo'n lijp spel _O_ ) en is mijn eerste doel alle silver keys te verzamelen en alle kisten en demon doors te openen. :D
     
  18. martdeklein

    martdeklein Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    net begonnen

    ik ben net begonne met fable en ik zit vast
    ik moet 2 reizigers beschermen en ik zit in de dark cave ofzoiets ik ben er bijna uit duikt er een grote aardman op ofzo die ik niet kan verslaan....
    hoe kan ik hem het beste verslaan??????
    en waar kan ik mijn ventje het beste traintje?????
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo heb ik hem verslagen;
    Zorg dat je de Fireball attack aan hebt staan. Ren achter die steen steeds heen en weer, van links naar rechts. Zo schiet je lekker op die dude en ontwijk je zn stenen. Zorg voor voldoende blauwe potions enzo.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    If you can't beat them... join them ;) (ofzo)
     

Deel Deze Pagina