Zijn er al leuke Xbox goodies te vinden in Nederland, zoals posters en stickers etc.. ik heb zelf een grote sticker voor op een deur of raam zie picture.
Die kreeg ik opgestuurd uit de States Hij is hergebruikbaar, dus je kan hem overal plakken.. en ik heb ook nog een xbox koord en Kudos sleutelhanger van het spel Project Gotham Racing..
Tja, doe eens een voorstel Ik was toch met de camera aan het spelen, dan maar ff een piccie van de box en games die ik heb
Wreckless is een cool spel, je moet wel ff aan de controls wennen.. mooie graphics een lekkere muziek.. het is een mix van Driver en Crazy Taxi. je kan kiezen of je als politie of als gansta wil spelen...
das moeilijk om daar een oordeel over te geven Als je echt een race spel wil hebben, dan is PGR wel een goede keus, maar voor de fun en het sloopwerk is Wreckless wel errug leuk..
Das erg persoonlijk Wouter, je kan hem beter eerst in de winkel spelen voor dat je hem koopt.. dan zit je altijd goed.. En toen vond ik nog meer goodies De Demo Disk voor Xbox, de Demo Disk van de 1ste editie van The official Xbox Magazine en muziek van de Game Amped. Kan ik iemand plezier doen met die Amped muziek CD, er zijn nogal wat skaters hier had ik begrepen?