zo zien we maar weer dat MS. alleen maar geld wil, je betaald 60 euro voor een game en omdat iedereen het einde wilt weten kopen ze deze halo 2.5 of 3 ( hoe je het wilt noemen ) ook. moet wel zeggen dat als ik dit zo lees zwaar genaait voelt.. heb ook geen xbox live omdat we geen CC hebben
Ha ha ha ... het ziet er naar uit dat er weer een hoop mensen iets hebben om naar uit te kijken in ieder geval ...
moet je uhm wel op legendary uitspele en de credis afkijke. kheb um btw nog nie zelf gezien. krijg da verdomde brute-beest nie eens verslage. iemand een tip?
het is er express in gezet door de makers als een hoax alsje em op easy uitspeelt staat het er ook lezen jullie de whats UPdate niet op bungie.net? Hella peeps asked: What is the February 9th date shown in the Legendary credits? It is what we in the trade like to call nonsense. The credits on legendary are identical to the credits on easy. Go watch them yourself. This is what happens when internet trolls get picked up by legitimate websites. On February 9th, nothing terribly exciting will happen to the Halo universe. Bron : http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=weeklyupdatenov19
Spoiler als het goed is loopt johnson een beetje te snipen op een platform. wacht tot hij 2 rake schoten heeft op de brute zodat je daarna je eigen wapen op hem leeg kan knallen. Dat snipen helpt enorm om het schild van de brute (tartarus) weg te krijgen.
Als Halo 3 al in 2005 uitkomt is dat echt super!! Iedereen die Halo 2 al heeft uitgespeelt weet hoe open het eindigt en ik heb van de single player wel genoten maar niet zoveel als ik verwachtte. Ik had namelijk in gedachte dat je als de masterchief enorme vloten moest tegenhouden met veel steden, grote gebouwen Etc. Halo 2 single player is een beetje teleurstellend....
ik had ook verwacht dat er meer op aarde werd gespeelt... maar halo3 al in 2005 dat geloof ik niet ... en ik hoop het ook van niet... dan hebben ze veel te weinig tijd om er echt wat moois van te maken. wordt het strax nog een grotere "teleurstelling" (wat ik persoonlijk niet vind) als halo2
Met halo 2 is denk ik het meest in het Live spelen gestopt en hoop zelf eigenlijk ook niet op Halo 3 want met halo 2 heb ik nu nog veel lol
dat staat er dus, dus er zal wel iets gebeuren maar niet met halo, misschien iets met xbox 2 of dat ander bungie project.