[PC] Playstation2 de moeite waard?

Discussie in 'Games' gestart door Avantar45, 3 nov 2004.

  1. MakMan

    MakMan Nintendofan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zult zeker geen slechte keuze maken als je nu nog de PS2 koopt. Ten eerste kun je genieten van heerlijke toppers die dezer tijd exclusief voor het systeem uitkomen: Metal Gear Solid 3, GTA: San Andreas, Ratchet & Clank 3, Jak 3 en Ace Combat V. En daarnaast valt er in de toekomst (reken op zo'n 2 jaar) nog genoeg te beleven op de PS2. Ik noem een paar potentiele exclusieve toppertjes: God of War, Final Fantasy XII, Gran Turismo 4, Wanda and the Colossus, Devil May Cry 3 en Kingdom Hearts 2.

    Dus zitten hier voor jouw aantrekkelijk spellen tussen, dan kun je niet fout met je koop! Sowieso is er voor ieder wat wils in de enorme hoop games die al zijn uitgekomen voor het systeem!

    Mensen die zeuren dat het systeem grafisch minder is, zijn blijkbaar geen echte gamers. Die gaan tenminste nog altijd voor de gameplay, net zoals ik nog net zo goed kan genieten van een goed spelletje op de GBA!
     
  2. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ps2 kopen is best wel de moeite waard, want de ps2 heeft beste leuke spellen die de xbox niet heeft. Dus als je veel geld hebt dan is het best de moeite waard.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    als je van mooie gfx en stabiele framerate en korte laadtijden houdt moet je GEEN ps2 kopen. Als je van gameplay en veel leuke spellen houdt moet je WEL een ps2 kopen.
     
  4. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds de lansering van PStwo gekocht en ik heb er geen spijt van!

    + Veel games... heel veel!
    + Goede classic games zijn goedkoop. :9
    + Design van PStwo.
    + Gratis Online
    + Controller ligt gewoon super in je hand.

    - Online gebeuren niet zo uitgebreid als Xbox Live. Maar het is in opkomst.
    - Graphics... In het begin zul je flink schrikken als je PC en Xbox gewent bent. Maar naar een tijdje kijk je er door heen. Gameplay is belangerijker of je de game leuk vind.

    Erg leuke toevoeging aan mijn game collectie. Als je een gamefreak bent is dit gewoon een must-have. ;)
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja..leuke games ? Nou de enige 'leuke' game die ik kan bedenken is GTA:confused:A. Al is die niet volledig exclusief. Maar oké. Kijk, ik vind gewoon dat Sony zich teveel richt op kleine gamers en op de meer casual mensen(niet dat ik hardcore ben ofzo). Maar ja, Singstar, EyeToy, Asterix en Obelix XXL.....
    Zoiets bedoel ik dan. De ps2 heeft wel een aantal leuke titeltjes, maar daar kan ik alternativen bedenken voor de xbox.
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ze zijn anders van plan om op de Xbox ook een soort van Singstar en EyeToy-achtig iets uit te brengen heb ik begrepen. En games van het type als Asterix en Obelix zijn meestal multiplatform en dus ook gewoon op de Xbox te krijgen. Verder maken ze maar een klein deel uit van het totale aanbod op de PS2.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen GTA: SA verzinnen? Nooit gehoord van:

    Metal Gear Solid (3 komt eraan)
    GranTurismo (4 Komt eraan)
    Final Fantasy
    Tekken
    SOCOM

    Bijvoorbeeld? :9
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk ken ik die. Maar voor MGS 3 heb je Splinter Cell: Pandora Tommorow op de xbox. Voor GT 4 Project Gotham Racing 2 en Forza Motorsport, en voor Tekken Dead or Alive Ultimate. En ja, voor SOCOM Rainbow Six 3. Tevens vind k RS3 dan ook leuker. Maar oké, voor Final Fantasy heb ik geen alternatief. Maar inderdaad, de ps2 heeft ook wel leuke titels, maar soortgelijke dingen kun je ook op de xbox halen. Met betere online, want GT4 gaat niet online en Forza wel.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt voor ieder spel tegenwoordige alternatieven op andere consoles. Voor PES4 naar de Xbox kwam, hadden Xbox spelers Fifa.....

    GT4 gaat niet online en dat is zeer jammer. Neemt niet weg dat dit waarschijnlijk een van de bruutste simulatieracers zal worden, zo niet de bruutste. MGS is net als SC een sluipgame, maar als je beide games speelt, dan merk je toch zeer grote verschillen. Geloof me, MGS is heel anders.

    Imo doe je er goed aan om een PS2 te kopen. En wat die grfx betreft: dat ze minder mooi zijn dan op de Xbox is vaak een feit, maar niet alle games op de PS2 zien er niet zo mooi uit. GT3 kan nog steeds mee met de toppers van nu. MGS SoL kan ook nog steeds mee met de toppers van nu (ook met die van de Xbox). Jax and Daxter games zijn nog steeds de beste platform games die er te krijgen zijn op welke console dan ook. Wanneer je van platformers houdt, is een PS2 onmisbaar (ICO, Jak & Daxter 1&2, Maximo, Ratchet & Clank enz..)
     
  10. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    metal gear solid 3 komt ook op de xbox hoar _0/
     
  11. Vuilnisman

    Vuilnisman Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een xbox hebt moet je geen ps2 kopen
    ik heb hem ook gekocht voor GTA:confused:A en ik raak datding al 3 weken niet aan
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dus?? Dat duurt waarschijnlijk nog wel even wat langer.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Maar heb je ook argumenten of is deze losse flodder alles wat je te zeggen hebt?
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm... ik vind graphics belangrijk en natuurlijk ook de gameplay. Alleen daarom zou ik PS2 al niet willen kopen. 9 van de 10 games zijn gwoon lelijk en doordat de PS2 niet zo'n krachtige machine is, heb je qua gameplay met games als Killzone ook weer problemen. Die kast trekt het spel nauwelijks...
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik weet 't niet hoor. Ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. En ja, ik heb al een xbox en GameCube. En om nog een ps2 te kopen......
    En ik speel het liefst online games en aangezien het bij sony niet echt goed is uitgewerkt ja....
    GT4 gaat niet online. En dan krijg je nog het feit dat je memory cards moet kopen. En ik neem aan dat je dan niet echt veel hebt aan de downloadble content van ps2 network gaming.
     
  16. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Je praat als een Xbox fanboy... _0/ Nix mis mee. :p Maar we zitten in "Overige Consoles en PC Gaming". Probeer je dan als echte "gamer" opstellen met een goed opgebouwde post.

    Overal zijn natuurlijk alternatieven voor te vinden. Dat is met alles zo...

    Waarom zou je bijvoorbeeld alleen Forza kopen en niet GT4. Terwijl je met beide veel game plezier hebt? Dus ga niet janken welke games er allemaal als alternatief zijn.

    Het gaat erom dat je fun beleefd met een game. Zo ja... dan is de game _O_ Zo nee... das is de game ruk. :mad:

    Dit topic gaat over over de PS2 de moeite waard is niet welke beter is etc. Duz denk ff opnieuw na en geef dan ff je uitgebreid je mening. Ga dan niet dom praten als:

    Mooi dat jij van online gamen houd... Wie niet? :confused: Natuurlijk is dit een minpunt van PS2, maar sony werkt er wel aan. Kun je van Nintendo niet zeggen. :'-(

    Om weer terug te komen of de PS2 de moeite waard is? Ja naar mijn mening wel. Het is weer een mooie toevoeging aan je gamecollectie. Wat is nou mooier als jij thuis komt te kunnen kiezen tussen: Half-Life 2 (PC), Halo 2 (Xbox) en GTA: SA (PS2). Was gamen altijd maar zo mooi... Personelijk snul ik van dit zo momenten. :9
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kijk, een echte gamer haha. Dat heb ik dus ook: ik kom thuis en dan kan ik kiezen tussen Halo 2, GTA SA en bijv. Paper Mario 2..... Is heerlijk. Ik persoonlijk ben niet zo gebonden aan de naam van de console.

    Ik vind wel dat het online gedeelte van de PS2 ver onder de maat is, dus ik ga voorlopig alleen voor Live!.. Wanneer Sony het allemaal een beetje op een rijtje heeft zal ik ook online gaan voor de PS2. Maar dan wel een beetje games online graag.
     
  18. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    dat je er uberhaubt geld voor over hebt om drie consoles te kopen :eek:
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ieder zijn ding zeg ik altijd maar hè? Zolang ik genoeg geld overhou om alles te doen wat ik wil en mijn rekeningen mbt vaste lasten kan betalen koop ik alle consoles die ik wil hebben. Why not?
     
  20. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja ik heb ook niks tegen die andere consoles
    het is net het verschil in spellen > en daarin denk ik dat xbox hele hoge kwaliteit heeft
    en op lange termijn toch de langste adem zal hebben

    maargoed ieder zijn ding inderdaad :) maar et lijkt me nogal dubbelop drie consoles
     

Deel Deze Pagina