[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo!!!!!!!!! Waar ben je nouw!!! :mad:
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    You called :)

    MT IC waardes zijn goed NT is de bottle neck je moet de porten open zetten op je router of een firewall uitschakelen

    NT = Network Address Translation (NAT) (kan een waarde hebben van 1-3 ) 3 is een beveiligd netwerk ... betekend dat je de porten moet open zetten:

    De juiste redirect poorten voor Xbox Live: TCP 3074, UDP 3074 en UDP 88
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  3. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel vaag ik mijn poorten open staan volgens pejannl sig. :confused:
    Ik wel wel een tijdje geleden een post gezien waarin staat hoe het psies moet als je mij de link kan geven ben ik al :) _O_
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mijn post aangepast ;)
     
  5. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Klopt het zo Fardo :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  7. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnxz voor de hulp:) _O_ gaat het zo weer proberen als het dan niet lukt dan ligt het aan mijn creditcard:mad:
     
  8. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, het lukte mij niet dus het ligt ligt aan mijn creditcard :mad: tnxz voor alle hulp iig _O_
     
  9. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee. }:]

    Als je goed naar het plaatje kijkt zie je dat hij alle poorten forwardt naar IP adres 192.168.1.10 en dat is, blijkens de emule entries, het ip adres van de PC.

    Je moet de Xbox Live poorten forwarden naar het IP adres van de Xbox en niet naar het IP adres van de PC.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    :eek: had niet gekeken naar het uitgegomde ip adres |:-
     
  11. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje.

    Ik heb dus beide PGR2 premium contents gekocht. Nou heb ik sinds vandaag een nieuwe Xbox, en aangezien die content niet op m'n memorycard pastte moet ik het opnieuw downloaden.

    Maar als ik het wil downloaden moet ik weer kiezen tussen Purchase en Do Not Purchase (en ik gebruik nog steeds dezelfde Gamertag). Heeft iemand hier ervaring mee? Als ik purchase doe, zou er dan weer geld van m'n creditcard geschreven worden? Ik denk van wel eigenlijk maar ik wil het toch zeker weten.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    helaas moet jeze dan op nieuw kopen ... content is xbox afhankelijk ... anders had je ook de content bij een vrindje kunnen downen ... met andere worden je betaald per xbox niet per gamertag
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb een vraag.
    ik heb geen xbox live, maar een vriend van me wel. en ik wil graag de nieuwe updates van PGR2. is het mogelijk dat hij op mijn xbox inlogd met zijn gamertag en dat ik dan wel de content kan downloaden?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat is mogelijk :) .. maar als je moet betalen voor de content moet je nog een keer betalen ... je betaald per xbox premium content ... niet per gamertag
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ja dat weet ik.. maar dat is erg mooi, want ik wil die auto;s echt hebben
     
  16. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nu die niet de premium content van black arrow kopen, terwijl ik wel gewoon de gratis content van dat spel (village kan downloaden)
    En hoe moet ik die porten openzetten. Ik had eerst DMZ aangezet ofsow, maar daardoor hoorde ik sommige vrienden van mij weer niet, egt vaag. En waar en hoe moet ik dat doen?[plaatje]http://www.polarhome.com/~tharix/upload/router.jpg [/plaatje]
    wat moet ik hier invullen dan?
     
  17. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil er graag nog aan toevoegen dat ik hetzelfde probleem heb als op de vorrige pagina's Project Sharky, dat ik wel gewoon de content van Parijs kon downloaden, maaar niet die van long island :confused: Wat moet ik doen?
    Ik heb trouwens een NT waarde van 3 tewrijl die Sharky 1 kad..
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    een NT van 3 is zowiezo fout
    daar kan t dus goed aan liggen.


    heb je ene router, zet poorten open (staan in de sig van Pejannl)
    via ICS...zet de xbox in vertrouwde zone
     
  19. BlueShadow NL

    BlueShadow NL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb sinds Zaterdag xbox live hij doet het wel maar ik word steeds na ongeveer 30 seconden uit servers gegooid.
    Ik heb een alcatel speedtouch 510I modem en ik heb al gebeld naar de xbox live lijn en daar zeggen ze dat ik een pakketverlies heb en dat ik daarvoor contact op moet nemen met mijn provider. Dit heb ik gedaan en hun zeiden dat ik mijn modem moest upgraden emt de nieuweste versie die te downloaden is dit heb ik ook gedaan en nog steeds word ik uit servers gegooid. Heeft iemand tips hoe ik dit pakketverlies kan voorkomen?
    Alvast bedankt.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ga naar de troubleshooter, druk na connecten op Y. noteer de waardes, druk op A, noteer ook die waardes en post ze hier:)
     

Deel Deze Pagina