Heb m ook gehaald en vind het spel super vet. Heb nu ook alle characters unlocked, behalve raiden. Waar zit die gast ergens??? En wanneer kun je de hara kiri doen?
Wanneer je verloren hebt. Je moet dan sneller zijn dan je tegenstander die dan probeert een fatalitie uit te voeren. Alleen tegen de CPU is het niet zo leuk aangezien die of je snel een klap geeft als je verloren hebt of zo snel een fatality uitvoert dat jij nooit zo snel de combinatie had kunnen indrukken..... BTW, hoe is Lui Kang? Ik heb hem nog niet vrijgespeeld....
hoeveel karakters zijn er eigenlijk? En dit vechtspel heeft ook multiplayer maar is dat gewoon dat je met ze 2e tegen elkaar vecht of zijn er ook nog andere mogelijkheden? Want vroeger had je van die games waar je met ze 2e vechtend door levels moest worstelen. Waarom zijn die er niet meer of kan dat met dit spel?
Je kunt ook Chess spelen en Puzzelen tegen elkaar. Verder is een fighter dus afgezien van eerder genoemde "extraatjes" kun je verder alleen tegen elkaar vechten.
Ik ben zeer benieuwd naar deze game, Cyrax 77 heeft helemaag gelijk wbt MK II. Die is imo nog steeds de beste beat em up van de jaren 90.
Ja, de hara kiri is gelukt. Wat Liu Kang betreft: die was dood maar loopt er nu als een soort zombie bij. Heb er nog niet veel mee gespeeld.
Hij is dus helemaal niet zo vet als vroeger? Ik wist dat ie dood was gegaan in MK DA, maar het is dus niet de oude Lui Kang. Heeft ie nog wel zijn oude moves een beetje en toffe fatalities?
Nee, zo slecht ziet ie er nou ook weer niet uit. Ik geloof dat Liu Kang er in zijn alt. costume er net zo als vroeger uit ziet. Verder zijn z'n moves hetzelfde als vroeger. Maar ik zal je toevoegen gaan we een keer online rellen!