Prince of Persia: The Warrior whitin of Ninja Gaiden?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 23 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hello ik zit te denken ik wil of ninja gaiden of pop2 maar weten jullie welke er leuker is heeft iemand misschien al een filmpje ofzo gezien van pop2?
    ik wil graag jullie mening horen over deze game want ik weet t egt niet ze lijken zo op elkaar. :confused:

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    vind je spellen snel makkelijk?

zo nee en speel je weinig, dan zou ik ninja gaiden links laten liggen. Het is een topspel, begrijp me niet verkeerd, maar hij is ERG moeilijk.

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je voornamleijk meningen te hroen zult krijgen, maar dat hoeft niet jouw mening te zijn, je moet zelf kiezen.

persoonlijk ga ik voor prince of persia omdat dat me meer aanspreekt en bovendien zijn de graphics beter en is het spel niet gesencureerd.
    maar dat is allemala persoonlijke smaak.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    kzou ze gewoon beide nemen;)

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Allebei natuurlijk.
    Ze zijn allebei echt heeel vet. Als je echt moet kiezen, kies dan voor Ninja Gaiden want dit is toch wel het beste spel op de xbox.
    Haal The Warrior Within dan in december. Of je kan ook wachten tot Ninja Gaiden eindelijk in prijs verlaagd is en eerst Warrior Within kopen.

Als ik jouw was zou ik gewoon wat reviews en previews lezen (als je dat dan nog niet gedaan hebt). Dan kan je zelf beslissen. ;)

Ik wil zelf Pop 2 ook heel graag, maar ik heb ninja gaiden al. Als ik jouw was zou ik dus eerst Ninja Gaiden kopen.

6. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    PoP 2 is toch nog niet uit? :confused:

7. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    zo goed als --> 25-11

8. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ja ok, misschien hebben een paar winkels um al.

9. Victor

Victor Guest

Pop 2 zou ik voor gaan. Het is niet zo moeilijk en de sfeer is veel beter dan in Ninja Gaiden. Vind ik.

10. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor pop2 gaan........

11. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    beide! allebei topspellen, maar bij PoP moet je wat meer klauteren en puzzels oplossen,dus ik vind die wat vetter. en er zit meer bloed in}:]

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een zeker beluit wilt, dan zou ik eerst reviews lezen van beide games en filmpjes kijken.
    Als je voor Hack 'n Slash gaat op een hoge moeilijkheidsgraad (voor vele is dat zo), dan zou ik voor Ninja Gaiden gaan. (96 in PU)
    Ga je voor Hack 'n Slash met puzzles, koppen die gaan rollen en een lekker donker sfeertje, kies voor Prince of Persia Warrior Within. (95 in PU)

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als je games snel moeilijk vind koop niet ninja gaiden. (normal is erg erg moeilijk)

14. Assault Trooper

Assault Trooper Living in heaven

Leuk Bevonden:
    0
  15. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    IK zou voor Ninja Gaiden gaan. Waarom weet ik niet, maar heeft wel wat weg van een echte ninja. Het spel is onwijs mooi, en wat hier gezegt word: Het is erg moeilijk, maar ook al speel je kort, het is te doen. De gevechten zijn erg gaaf, en je hebt verschillende wapens waarvoor weer, misschien wel 50 combo's zijn.

16. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ckerrrrrrr ninja gaidennnn

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar stel je hebt 60 euro welke dan?
    En pop2 heeft ook een boel combos en is ook vet egt wel hoor!
    en qua moeilijkheidsgraad ach jah ik heb splinter cell 1 en 2 uitgespeeld?! dus...

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    het valt mij wel op dat iedereen ninja gaiden zegt

19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden is een heel nieuw ervaring mijn beste vriend _O_ in mijn top 5 beste spellen ooit ryu hayabusa leeft voort in mijn hart O-)

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Is Splinter cell moeilijk dan???? Kwas er zo doorheen.

Ninja Gaiden is echt een uitdaging. Daar kan je op hard zo tientallen uren aanzitten. dat is bij POP niet zo.
    POP 2 is een nieuw spel, dus als ik jouw zo hoor kan je dan eigenlijk beter wachten totdat Ninja Gaiden 30e is. En POP 2 nu (25 november) kopen.
    Ik heb POP 2 nog niet gespeeld dus die kan ook gewoon net zo goed of beter (betwijfel ik) dan Ninja Gaiden zijn.

Bij mij ook :D

Laatst bewerkt: 23 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina