Ik weet nog niet welke ik moet nemen ALS het gaat om de dvd optie. Nu heb ik een beetje doorgelezen dat hier een aantal personen zijn die een ps2 hebben en een xbox! Dus mijn vraag voor jullie.... welke van de 2 heeft een betere weergave?! (DUS niet over GAMES maar over films enzo) hope u can help me! ja ik heb al een stand alone player maar voor in de slaap kamer wil ik er ook 1 en dan liefst een console
Xbox had beter geluid volgens zo'n magazine en ook beter beeld :| Maar dan waz gewone DVD-speler nog beter
De DVD speler van de XBOX voor films is beter dan p de PS2, de xbox heeft mooier geluid, en scherper beeld.
de ps2 is bagger want ik heb hem ook hij draait geen gekrasde disc's ook als 1!!!! kras op zit dan stop ie met draaien en dan loop hij vast dan moet je gewoon die kloote scene overslaan das kut met me xbox heb ik nog nooit problemen gehad
De Xbox heeft met name beter beeld omdat je RGB kunt gebruiken en op PS2 niet vanwege beveiliging. Xbox dvd laadt ook sneller. Xbox past (bij mijn tv iig) automatisch het beeldformaat aan, bij de ps2 zijn sommige dvd's uitgerekt en moet ik het op m'n tv bijstellen. Op de PS2 zitten (als je een remote koopt) meer functies, die ik niet gebruik btw. Verder weinig verschillen.
Ik heb alleen een xbox, maar ik vind dat ie die dvd's heel goed afspeeld, met hel goed geluid. En als je nu een xbox koopt krijg je er een dvd remote bij, halen dus
De xbox is idd een goedkope variant voor een stand-allone dvd speler. Alleen als je echt kickt op super kwaliteit ben je niet tevreden met je xbox...
Ik verwacht ook geen super kwaliteit. Zolang het maar mooi genoeg is. En rond december komt toch ook een cdtje uit waarmee je ook dvd's kan spelen van een andere regio? rolorob weet je toevallig nog welk blad je had gelezen?
hmmmmmmmmm ja ok ik bedoel ook niet illegale games ofzo... maar aangezien Indonesie een andere regio heeft en tja mn ouders willen ook DVD's afspelen die uit Indonesie komen.... Maar ja hou er maar over op! Ik wou meer info weten over het beeld
Ik had een PS2 en nu een Xbox.Ik kan zeker zeggen dat de Xbox vééél beter is voor het bekijken van DVD's.De remote is ook zeer gebruiksvriendelijk met meer extra functies.Ik weet niet of dat bij films van belang is maar de Xbox geluidskaart geeft zo'n 260 kanalen en de PS2 maar 64.Is in ieder geval meer dan het dubbele op de Xbox en zeker bij het spelen van games een super ervaring.
Op de Xbox zitten er dus psies 4x zoveel als op de PS2 (resp. 256 en 64). Deze kanalen worden echter alleen voor de games gebruikt en dit heeft verder niets te maken met het weergeven van het geluid van DVD's.
Bij de PS2 kon je ook wel een remote kopen hoor. Maar daar was het niet nodig om dvd'tjes af te spelen. Vind ik juist een voordeel van de PS2.
Dus een film gebruikt niet meer als 64 kanalen? En omdat een ps2 en een xbox nu voor dezelfde prijs verkijgbaar is. Wil ik toch zeker weten dat ik de juiste keuze heb gemaakt. THNX 4 alle op en aanmerkingen.
THA FRAG,kan het niet laten om die DVD remote weer eens aan de tand te voelen.Is het nou echt een voordeel dat je bij de PS2 géén remote moet gebruiken om DVD's te bekijken?Als je opnieuw gaat beweren dat die extra kosten niet nodig zijn met een PS2 ga ik exploderen.De prijs van een Xbox en een PS2 zijn dezelfde maar voor een PS2 moet je een memorykaart bijkopen en voor de Xbox een DVD remote.Zowel SONY als MICROSOFT doen aan marketing en geen enkel systeem is op dat gebied goedkoper.Ik heb voor dezelfde prijs toch liever een afstandsbediening,een HD van 8GB en een ethernetkaart.Als je wil beweren dat de PS2 een betere waarde kan geven voor zijn geld (en zeker op DVD gebied) moet je van verder komen.