Halo 2 al uitgespeelt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Afroman, 15 nov 2004.

  1. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ja da denk ik ook dat er een halo 3 komt

    want er zijn wel te verstaan 7 halo's!!!!!!!!
    dan zal er tog wel een gevolg zijn


    en weet iemand of je alleen het laatste lvl op legendary uit hoeft te spelen om te zijn te krijgen: comming 9th februari
    of heel het spel
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    k ook niet... is ook bullshit
     
  3. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde als Johnson die doodgaat...die zogenaamde spoiler had voor mij de ervaring een beetje verpest. En toen...ging die niet dood!*) Wat één meevaller was in het einde, daarnaast had ik door al die negatieve reacties hier het slechtste einde ooit verwacht. Ik vond het reuze meevallen. Het einde bij Halo 1 was ook redelijk open, dwz; iedereen kon wel aanvoelen dat er een vervolg zou komen. Zo ook bij Halo 2.:) En met de boeken als tussentijdse opvulling en verdieping van het verhaal, kan ik niet bepaald zeggen dat Halo 2 me is tegengevallen. Eén van de betere games die ik gespeeld heb en een waardige opvolger van Halo:CE!_O_
     
  4. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, dat had ik ook gehoord over de master chief. dat 'ie van halo was afgevallen :confused: en ik geloofde het nog ook :eek:
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    YEEEESS!!! KHEBBEM UIT... en ik vonnem niet eens slecht, t einde! Ik vond het een mooi, open einde, en ik heb nog nagedacht over wat er nu gaat gebeuren. Ik denk dat MC in Halo 3 een soort controlekamer vernietigd, waardoor alle overige ringen in 1 x exploderen, maar dat zien we 9 februari wel weer :p (grapje)
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    YEEEESS!!! KHEBBEM UIT... en ik vonnem niet eens slecht, t einde! Ik vond het een mooi, open einde, en ik heb nog nagedacht over wat er nu gaat gebeuren. Ik denk dat MC in Halo 3 een soort controlekamer vernietigd, waardoor alle overige ringen in 1 x exploderen, maar dat zien we 9 februari wel weer :p (grapje)
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    er komt GEEN halo 3.. :{
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Er komt wel een Halo 3 :{
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo zou er geen halo 3 komen???
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wou ik net zegge |:- Verhaal is nog lang niet af :{
     
  11. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat slurpgeit bedoelt dat er 9 Februari geen Halo 3 uitkomt,
    of niet dan slurpgeit? :confused:
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    think so 2!

    @WHAT: mooi, 1600 posts(Y) 8) :+
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dat hij het dan maar duidelijk zegt! Ik denk ook geen Halo3 op 9 Februarie maar stel je voor dat Bungie er zolang over heeft gedaan omdat ze bezig waren met Halo3 :eek: Grepske
     
  14. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    He der is toch een ander topic waar over de secrets van Halo2 gespeculeerd wordt met onderandere 9 februari 2553, Ilovebees.com die weer veranderd is etc.
    Maare heb halo2 vandaag uitgespeeld heroic dan wel he, een echte halo-speler speelt niet op normal. Maar de reden dat ik er zo lang over gedaan heb: Ik had er een paar dagen echt ff geen zin meer in om het te spelen, ik begon mijn interesse in het verhaal te verliezen. Het begin was gewoon ECHT VET, maar na mate het spel vordert hoe eentoniger het wordt.
    EN OVER HET EINDE BEN IK AL HELEMAAL NIET TE SPREKEN. Wat een aanfluiting zeg, tsjonge jonge jonge zeg. Ach misschien wordt het op een dag nog eens allemaal duidelijker ALS HALO 3 uitkomt.
     
  15. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind al het gedoe over het te korte verhaal een beetje onzin.
    Vermaak me, ondanks de zeer verslavende mp, prima met de sp.Ik vind met name de outdoor levels erg goed.
    En echt wel dat er een Halo 3 komt...
     
  16. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Het E3 filmpje is vet anders dus ========== IK KLAAG BUNGIE AAN
     
  17. 2401-SaYnO

    2401-SaYnO |H2|

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    sp

    de single player op normal speel je idd redelijk snel uit maar als je em dan op heroic gaat spelen is het egt al veel moeilijker en ben je er veel langer mee bezig. En het einde zuigt! Maar wel weer mooi dat er dan nog een halo 3 komt :)

    Er had ook best meer levels op de aarde mogen zijn. En het is helemaal kut da je voor xbox live visa card nodig hebt :mad: gvd
     
  18. Melvin

    Melvin Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook uitgespeeld, maar het heeft een vaag einde is er soort geheimen leve ofzo die je kan spelen want het einde was best makkelijk opzich nouw ik hoor ut wel Groetjuhs melvin
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je hebt niet persee visa card nodig, rabocard werkt ook goed. en nog 100 andere credit cards... (vanaf 18€ per jaar ofzo.)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    mwaah Heroic veel moeilijker :confused: niet met je eens want ik speelde als eerst Normal en nu Heroic, nou ik sjees nog steeds met de zelfde snelheid door die levels heen, legendary is daar in tegen f#cking moeilijker.

    Maar ik vind die Aarde level echt _O_ super zijn ze, ik speel die levels nog steeds van Single player, ik vind ze geweldig...
     

Deel Deze Pagina