msn logt in zonder toestemming

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door nietvorspiet, 23 nov 2004.

1. nietvorspiet

nietvorspiet Fuck Armageddon

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op msn icoontje druk (op het bureaublad) dan komt het scherm met het knopje aanmelden in beeld. Maar dan staat mn emailadres al in beeld met eronder het aanmelden icoontje. Als ik dan op die knop druk, meld ie al meteen aan zonder dat ik mn wachtwoord hoef in te typen. Maar dat is helemaal niet mijn bedoeling. Messenger doet dit sinds we XP hebben.
    Hoe kan ik dit verhelpen en zorgen dat ik weer gewoon mijn emailadres en wachtwoord in moet vullen?

Kan iemand mij hier verder mee helpen? :)

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  3. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Fijn dat je nietvorspiet probeert te helpen, maar doe het dan wel goed! Die login werkt niet |:-. Ik ben voor je aan 't zoeken, nietvorspiet :).

4. nietvorspiet

Leuk Bevonden:
    0
    Die login werkt inderdaad niet. Ik begon even aan mezelf te twijfelen maar hij werkt echt niet. en als het volgens iemands theorie wél zou moeten werken wil ik weten hoe!
    Bedankt Gouranga! *)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan moet je even eronder klikken, dus aanmelden met ander email adres en dan jouw emailadres gebruiken en wachtwoord opslaan NIET aanvinken.

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    duh, natuurlijk werkt die login niet, dat is zijn hele punt. als hij niet kan inloggen, kan hij dus ook niet automatisch inloggen.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oh oke! :eek:

8. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een keertje je wachtwoord veranderen inloggen met dat email adres wat er al staat, dat zal merken dat je wachtwoord niet meer klopt en weg is ie

9. nietvorspiet

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik vandaag al eens gedaan en dat werkte niet hier.. |:-

10. nietvorspiet

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij zette erbij dat ik bij dat wachtwoord met adres wel automatisch inloggen moest doen en dan staat dát adres dus boven de aanmelden knop en dat moeten we óók niet hebben natuurlijk |:-

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    bij mij werkte afmelden, aanmelden met dezelfde e-mail, alleen automatisch inloggen uitzetten.

12. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    bij de opties moet je het vinkje weghalen bij "Automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met internet". dan moet het probleem opgelost zijn.

als dit niet helpt en als ik het goed gelezen heb is het met de standaard geinstalleerde messenger van windows, deze kan je er afhalen door deze regel in te tikken bij uitvoeren/run: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Het is idd het automatisch inloggen bij internet verbinding en email onthouden dat het em doet bij XP.
    Jij hebt waarschijnlijk je email aan je XP account gelinkt, hier door kan iedereen op je naam klikken en je bende zien, een simpel wachtwoord aan het begin is genoeg ne je hoeft je niet meer zorgen te maken met aanmelden, gaat helemaal automagisch. Heb ik ook, is ideaal :D

Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ook een slim trucje is de msn versie die standaard met xp is geinstalleerd te deleten en die te vervangen door 6.2 of 7. Heeft bij mij alleen voor problemen gezorgd.

15. nietvorspiet

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor al jullie reacties. ik ga morgen wat dingen uitproberen want nu is mijn pc weg voor reparaties.
    hopelijk is mijn probleem dan opgelost :)

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    precies, jij snapt het.
    Het hele doel van een nep adres / passwoord is dat hij inlogt via dat nep adres, vervolgens kan het programma dus niet inloggen en gaat msn niet plots 'online' als je pa wilt internetten ofzo. Handig als je vrienden hebt die weleens willen kloten of iets in die richting.

17. nietvorspiet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap inderdaad nu wel een beetje het doel van dat nepadres maar mijn eigen doel is om gewoon helemaal niks (ook geen nepadres) boven het aanmeldenknopje te krijgen. ;)

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan dus jammer genoeg niet, anders was dat allang in dit topic ten sprake gekomen.

Deel Deze Pagina