Maar.... daar staat dat Batlefield 1942 12/09 uitkomt. Dat ias gisteren! Is het dan een maandje later?
Dave Volgens mij is et gewoon een typ fout want hij is 19,95 en de rest daarboven is verdacht 69,95 dussss maarjah mischien is het echt zo ik denk dat je een x moe kijken als je hem wil kope!
GEEN BOUT GAME HAHA dave mirra 2 is lachuh , niet super mooi , zeker ook n iet lelijk maar wel meer speelplezier / duur dan bijv doa3 op de een of andere manier
dacht ik ook Eerst dacht ik ook bij bart smit dat t een "typo"was maar bij de kassa bleek t tog 29,95 te zijn dus tja ... tog wel lache spel , moooiere moves als je valt (dan deel 1 , en thps3???) , wreed mooi als je een move zet , alleen mannetje kon mooier , interactie in t level kon beter , opdrachten leuker (gelijk spelreview neergezet haha)NO BLOOD in the game...
dave review nouw ik had effe een reviewtje opgezogd http://www.planetxbox.com/features/reviews/2001/davemirra2/index2.shtml en had tog nog wel een score van 79 duss als je van BMX houd koopje!
19,95 kan wel bij de mediamarkt was hij eerst ook 25 euro dus klopt wel hoor ik vind het ook maar een bagger spel
Re: Re: Re: dacht ik ook Inderdaad, die mafkees fietst de hele tijd achteruit! ]:- Alleen het op je bek gaan en dan vallen als een lappenpop is leuk, maar daarvoor is 20 euro nog te veel.
als ie achteruit rijdt moet je 2x naar boven drukken... dan draait ie om... en als je in de lucht bent... tja gewoon met l en r... heleboel mensen doen het met de pijltjes... net als in thps3 maar dat werkt niet bij dmfbmx2