sorry ik ga effe dit spel afkraken Ik vind het bijna hetzelfde uitzien als 2002... En ik vind er ook geen zak aan!!! Ehm jullie mening?
mwehehehehe Nee maar serieus het is toch niet leuk om achter een balletej aan te rennen en hoe mooi ze het ook maken...hoeveel extra's jze er ook bijstoppen,ik vind het saai en dat is gewoon mijn mening en die valt niet te verwerpen... Maar nu iemand die dit leuk vind... *bestaan die mensen? *
nee er zijn genoeg mensen die voetbal leuk vinden... kijk ik haat voetbal.... maar bijvoorbeeld pro evolution soccer is gewoon meesterlijk... als ik voetbal op tv kijk val ik altijd in slaap... als ik op straat speel word ik moe... (duhhh) en vind ik het saai.. maar als je op in dit geval ps2 speelt... tegen waardige tegenstanders... is het toch leuk... maar fifa is zo... uhm vaag... die poppetjes zijn zo groot en dan zo'n klein veld... fifa zuigt gewoon... en niet eens aan me *** zoals het hoort
Begin er dan geen topic over. Ik begin toch ook geen topics over games als Nightcaster die ik nooit zal kopen en enorm slecht vind en lelijk en whatever
ik vin voetbal leuk, zelf 2 jaar gevoetbalt, nu zaalvoetbal, en ik vin de fifas int algemeen wel leuk, mn laatste fifa was fifa 2000 welke ik von tegenvallen, maar FiFA 98 von ik gewoon geniaal, ik heb er gewoon hele seizoene op gespeeld en ik denk dak 2003 wel ga kope, simpelweg omdat er geen ander voetbalspelletje is, of is ISS2 goed? anders haal ik die wel
hihi als je het mij vraagt vinnik er geen goed...kan je niet gewoon fifa 2002 kopen,ik bedoel dat is toh bijna hetzelfde en als je PERSE de nieuwe iwl hebben kan je wel aan het kopen blijven,je hebt kans dat fifa 2002 goedkoper is *weet het wel zeker*
joh Nou persoonlijk vind ik de fifa series wel leuk , al vond ik 97/87 t best! (zaalvoetbal !!!) en heb ook gewoon elk jaar/half jaar nieuwe fifa gehaald alleen heb ik fifa 2002 overgeslagen en world cup gehaald ,en die vond ik ook wel leuk voor de gameplay want graphics van wc02 waren ook niet spectaculair voor de rest niet echt veel footie games gespeel op t BOUT , BAGGER, ROT SPEL adidas power soccer van middelijn gelijk na aftrap scoren als je voet was opgeladen .. en iedereen die adida kicsen aan , maar dat terzijde ik vind footie games gewoon dope en de bomb dus tja , fifa 2003 wordt gekocht