met storymode, pakt heel vaak, als je slaat, de tegenstander je arm beet. Of als je schopt je been. Hoe doe je dat?! Ik probeer het met x en met a, maar... tlukt niet!!
NET voordat hij je raakt naar achter en X drukken voren X Links X werkt niet want hij doet een counter en die hangt af van de aanval die word gedaan door jouw tegenstander dus het kan alleen met achter X ff voor de duidelijkheid
Alstie laag slaat moet je schuin naar achter/onder en X doen. Alstie hoog of normaal slaat naar achter en X of schuin naar achter/onder doen. Alstie normaal slaat heb je duz 2 counters. Alstie laag slaat heb je een counter, een counter is dan weer anders alstie bijv. springt of schopt ipv slaat...
doa3 Probeer anders een x training mode uit als je die helemaal doorloopt kom je bij de counters en zo leer je hoe je dat moet doen!
hoe gaat die training mode dan? Zit alleen maar tegen een ventje die niks doet, en nooit KO gaat te vechten.. hoe gaat dat dan? En als ik dat verhaaltje van rolorob zo lees, moet je aardig snel denken
Snel denken hoeftniet hoor :| Je drukt gewoon naar achteren en X en je hebt hem. En als je sparring mode doet moet je nog wel instellen dattie alle oefeningen voor je begint. Zit zo'n text dingeske
doa3 jaw inderdaad ja exercise aanklikken en trouwens het is niet altijd naar achter x das alleen als hij een middelhoge klap/trap geeft
hmm.. morgen ff testen heb me verder eigenlijk door ook nog niet echt mee bezig gehouden, heb veel multiplayer gedaan, en ben nu bezig met de story mode, voor de o zo mooie filmpjes