1. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk kijk altijd op deze site, met name de forums wat de recenties zijn en revieuws zijn over een spel.
    Nu heb ik eigenlijk hier de revieuw gemist van Fable terwijl de andere nieuw uitgebrachte spellen wel uitvoerig beschreven staan.
    Is daar een reden voor?
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey ja nu je het zegt, er is inderdaad geen Fable review. Ik dacht dat er wel een review was want ik zit met het plaatje van dat reviewbalkje voor me.
     
  3. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien hebben ze bij de redactie geen gratis exemplaar gehad?
    of ze zijn het domweg vergeten, dat zou wel raar zijn voor zo een groot spel, die ik btw erg mooi vind. _0/
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    We zijn het niet vergeten, maar diegene die de review moet schrijven is de laatste tijd wat druk. Maar hij komt eraan!
     
  5. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ah oke, het viel gewoon op omdat van de meeste spellen de review er is op de dag dat het spel uitkomt of iets ervoor.
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al lang en breed uitgespeeld maar ben wel benieuwd :D
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd.. ik heb em ook al lang uitgespeeld (trouwens wel fijn dat ie niet zo lang is, dan kun je em zo weer spelen). Nog ff een paar x overnieuw beginnen maar in andere richtingen met m'n personage. Maar goed, die review mag idd wel komen.
     
  8. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fable zowat uitgespeeld, maar ik heb een hoop van de onbelangrijke kleine quests niet gedaan, dan ben je sneller klaar, maar je kan dan minder experiencepunten halen en die zijn weer belangrijk om jezelf sterker te maken voor de grote gevechten aan het eind van het spel
     
  9. bas!

    bas! Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Xbox-massive-pack gekocht, en daar zat ook Fable bij. Alleen, geen handleiding in het Nederlands. Weet iemand of die ergens te downloaden is?

    greetinz & game on!!

    B A S.
    _O_

    /Mod Dit heeft niks met dit onderwerp te maken, probeer het in een algemeen Fable topic, Furies.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2004
  10. darkshadow nl

    darkshadow nl DaRkShAdOw NL

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    lullig

    /Mod Edit: On-topic blijven a.u.b. Deze vraag heeft helemaal niks met Xboxworld: problemen, suggesties en opmerkingen te maken, zelfs niet met de xbox zelf.

    Post het dan ook niet hier.


    Post bewerkt door Darkwing
     
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een suggestie. Laat die review vallen? Ik bedoel, de review is sowieso zwáár over tijd, en iedereen kent hem al lang en breed uit eigen ervaring, zoniet wisselforum. Inplaats daarvan concentreer op toekomstige games. Maar, dit is een suggestie..
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er toch gewoon een review moet komen. Als er nog geen review van halo 2 was geweest had je die nu toch ook nog steeds gewild.
     
  13. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehhrm... nee niet echt, nee _0/. Opzich heeft CC2K wel een punt, het lijkt mij ook slimmer om je te focussen op nieuwere games. Fable is zo... passé ;).
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004

Deel Deze Pagina