coolers

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Spitie_nl, 24 nov 2004.

1. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    K heb eens rondgekeken maar er is nog geen 1 topic over coolers!
    k ga mijn videokaart overclocken en daar heb ik een betere cooler voor nodig! ik wilde graag daarom weten wat jullie voor coolers jullie hebben + de ervaringen!

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    zoek eens op google naar artic cooler
    wekt perfect hoorde ik

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zalman heeft ook altijd goeie coolers.

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Een goed watercooling setje doet wonderen met de performances van je PC

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    check het topic: Nieuwe PC, daar hebben ze het topic veranderd in een cooler/fan thread. Daar werd ook gezegd dat Zalman de beste maakt:)

6. joche

joche XBW diehard

Leuk Bevonden:
    0
    Ey door dat overlocken van je videokaart, krijg je dan echt duidelijk mooier beeld of komt het dan nog steeds niet in de buurt van een pc?

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    je bedoeld in de xbox? volgens mij is het neit mogelijk, en als het mogelijk is heb je er niks aan. de spellen zijn gemaakt op de huidige specs van e xbox, je kunt verhogen awt je wil...maar alles staat vast.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah dat ligt er een beetje aan hooor.In zijn prijsklasse gebruikersgemak en typekoeling scoort ie zeker heel goed.Maar op luchtkoeling zijn zij meer voor de stilte dan voor echt verbeterde koeling.ALs je een niuewe fan op je grafische kaart wil zetten zou ik zeggen dat je moet gaan voor een articbreeze die dingen zijn stil en koelen als een tierelier

Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dit zal zelfs vrijwel onmogelijk zijn.Aangezien het overclocke voorzover ik weet voor een deel softwarematig is deze software is gecreerd voor een windows/mac/linux omgeving aangezien je xbox dit niet heeft tenzij je hem een handje geholpen heeft.En daar mag hier nhiet over gepraat worden.VErder zoals jij al zegt !SIC! de spellen zijn gemaakt voor deze specs van de xbox dat staat vst aangezien elke xbox het zelfde is dus zal er ook verder niks veranderen hooguit aleen onstabielere (crashgevoelige) xbox zonder garantie of rare strepen door je beeld of zelfs een xbox die na deze "ingreep" niet meer start .Maar ik denk dat joche zich vergist aangezien die over een pc grafische kaart gaat.Welke heb je trouwens spittie?

Laatst bewerkt: 25 nov 2004

Deel Deze Pagina