[F12002]Hellup

Discussie in 'Algemeen' gestart door Anne, 4 sep 2002.

1. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    F12002 Hellup

Hallo

Ik heb sinds kort (weer) F12002. Waar ik de eerste X ook al niet uit kwam is bij race craft 4.1
    Je moet dan vol remmen om zo snel mogelijk in de pits te komen zonder de toegestane snelheid te overtreden.
    Lukt het mij 1x moet je vervolgens nog eens. Dit lukt mij dus steeds niet. Of doe ik iets verkeerd ofzo. Ben er kompleet gestoord van geworden zo langzamerhand.]:-

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen,

Anne:D

2. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het of niet, maar het is me gelukt, ik ben nog steeds verbaasd over hoe simpel het nou was, DOM DOM DOM.
    ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:-

3. masterchief

masterchief USE THE FORCE

Leuk Bevonden:
    0
    1 woord hiervoor

LOL

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik snapte het eerst ook niet helemaal, maar het is vrij simpel..

5. Ayrton Senna

Ayrton Senna Guest

De challenges zijn op zich niet zo moeilijk, je moet wel de speed assist uit hebben staan wil je ze halen. De challenges van de circuits vind ik zelf wel wat moeilijk. Ik rij met gemak 1.20.xxx in australie (met een echte auto, ferrari, mclaren, williams) maar bij de challenge moet je dat doen met een minardi. Dat is toch wel wat pittiger.

Ook jammer is dat je niet van de baan af mag. Gelijk staat het scherm stil en mag je het nogmaals doen.

Waar ik nog niet achter ben is hoe je een stop and go penalty moet uitvoeren. Zodra ik die heb gekregen (tijdens de race dus) moet je dus de pits in (logisch?) Maar als je daar aankomt, gaan ze gelijk aan het werk aan je auto en dat moet niet. Je kan wel op je backknop drukken voor eventuele aanpassingen aan de auto... druk je op (als ik me niet vergis) op de B of de witte of zwarte knop dan kan ik niet meer uit het scherm wat er dan te voorschijn komt.

Weet iemand ook cheats voor dit spel, of zijn deze er simpelweg gewoon niet.

Verder heb ik wel (p)reviews gelezen over het spel waar je dingen moet sparen tijdens het spel, maar dat blijkt achteraf dus niet in het uiteindelijke spel te zijn verwerkt. Het spel is ook wel anders dan de pc versie, maar tis wel mooier.

Groeten...

6. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Een bug?

Ga ik vol goede moed een full race rijden.
    Ik zet de eerste stop op 29 ronden (van de 58 ).
    Rijd ik de pits in, krijg weer dat overzichtje van die stops en kom er vervolgens niet meer uit.
    Heb dus zo m'n box moeten afsluiten, arghh.

Ook bekend bij jullie?

7. Ayrton Senna

Ayrton Senna Guest

Ja, dat is dezelfde bug als waar ik over praat... een bugje dus...

Verveelend!!!

8. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    lol laat mij nou exact het zelfde zijn over komen. Gek word je ervan. Lig je net lekker in de top 6 met mark webber. :'-(

9. Ayrton Senna

Ayrton Senna Guest

De vraag is nu dus alleen... zit het in het spel of in de xbox. Ik heb voorlopig nog maar 1 spel, maar mijn vermoeden is dat het dus in het spel zit.:'-(

10. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het bij meerdere mensen bekent is lijkt het mij inderdaad aan het spel te liggen.
    Het verbaasd mij dat je bugs op een console tegenkomt, heb toch alwat apparaten versleten en nog nooit last van bugs gehad.
    Ook daarin is de xbox misschien wel uniek.:+

11. Ayrton Senna

Ayrton Senna Guest

HAHAHHA, ja precies. Ik heb meerdere Sega consoles gehad en ook van Nintendo... deze hadden het allemaal niet.

Het hoeft niet aan de Xbox te liggen als er een bug in het spel zit.

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    je F12002 is een vette flop ,stikt van de bugs ,realisme is slecht en graphics zijn ook slecht :r

13. Ayrton Senna

Ayrton Senna Guest

Wat jij ervan vindt boeit niet. Dat is het onderwerp niet.

14. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Kep het spel ook, maar heeft iemand domination al kunnen openen? Dan moet je geloof ik 80% hebben in challenge mode, ik zit op 70% of 71%. Is het jullie al wel gelukt?

15. Ayrton Senna

Ayrton Senna Guest

Mijn is het gelukt om domination te unlocken door alles op 100% te halen, geen probleem. Je bent wel ff bezig, eerlijk is eerlijk.

Echter, wat ik al schreef, moet je speed assist echt wel uitzetten, anders haal je het niet. Ik heb het geprobeert. Speed assist helpt je met remmen, maar die rem blijft er ´te lang opzitten´ dus kan je geen gas geven wanneer je dat wel wilt. Mocht het je dan nog niet lukken, laat het weten, misschien kan ik je via het forum verder helpen.

Deel Deze Pagina